ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شب به خیر ترک سل!

| چهارشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۸۴، ۰۸:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - از حدود 10 روز پیش به این طرف همین طور اخبار متعدد در مورد ترک سل شنیده می شود که این ترک سل وقتی ندارد ، ترک سل باید تکلیف را روشن کند ، ترک سل به توافق نمی رسد و احتمالاً همین روزها می گویند اصلاً این ترک سل از کجا پیداش شد و کی راهش داد به ایران.

این روزها هر کی با هر سمت و مسوولیتی یک چیزی حواله ترک سل می کند. حالا دیگه خبری هم از مقامات آگاه هم نیست. خوب یادم هست که روزهای اول ورود ترک سل یک عده تحت عنوان مقام آگاه و مقام ناشناس دم از حمایت و ضرورت حضور ترک سل می زدند ولی امروز ظاهراً ترک سل هیچ پایگاه موافقی در کشور ندارد و همه اخبار واصله از ترک سل عمدتاً‌ منفی است. حتی وزیر ارتباطات که زمانی تبعات ناشی از جمع کردن تشکیلات ترک ها را زیاد و زیان آور می دانست نیز حالا می گوید بیش از این نمی توانیم منتظرشان بمانیم.

یادم هست یکبار که از وزیر ارتباطات پرسیدم اگر ترک سل از ایران برود مقدمات برگزاری یک مناقصه و انتخاب یک اپراتور دیگر چه قدر طول می کشد گفت شاید حداقل 2 سال زمان ببرد. البته شاید روی برنده دوم مناقصه حسابی باز شده باشد ولی باتغییرات در شرایط برنده اول وضعیت کمی متفاوت شده است.

به هر حال ظاهراً باید غزل خداحافظی را برای ترک ها خواند.

  • ۸۴/۰۳/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">