ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرط مخابرات برای همکاری با GCها

| يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۸۵، ۰۸:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

چنانچه GCها تا پایان آذرماه جاری ، میزان تعهد 50 درصد قرارداد خود را عملیاتی کنند، می‌‏تواند در تصمیم گیری برای ادامه کار تاثیر مثبتی بگذارد.

دکتر وفا غفاریان ، معاون وزیر ارتباطات و رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این که GC های ارتباطات سیار زمان بندی جدیدی ارائه کرده‌‏ و متعهد شده‌‏اند که تا پایان آذرماه جاری میزان تعهد خود را که 50 درصد قرارداد است به اتمام برسانند ، اظهارداشت: به نظر می‌‏رسد با فرصت مجدد به پیمانکاران عمومی شرکت ارتباطات سیار، شبکه سریع‌‏تر توسعه پیدا کرده و رویکرد وزارت ارتباطات نیز در واگذاری به بخش خصوصی مطرح شود.

وی، با بیان این که GCها در حال پیش بردن کار با زمان بندی آذرماه هستند، تاکید کرد: چنانچه GCها میزان تعهد در این بازه زمانی را برآورده کنند تاثیر مثبتی در ادامه کار خواهد داشت.

دکتر غفاریان، با اشاره به پیشبرد 22 درصد کار از سوی GCها، گفت: GCها به صورت کتبی و در برنامه زمان بندی متعهد شده‌‏اند که این میزان را به 50 درصد برسانند که در صورت تحقق این امر جهش عظیمی در اجرای این قرارداد خواهد بود.

معاون وزیر ارتباطات ، با بیان این که هنوز پیمانکاران استانی وارد این بخش نشده‌‏اند، خاطرنشان کرد: پس از اتمام موعد مقرر GCها تصمیم می‌‏گیریم که 50 درصد مابقی ماده را به چه شکل اجرایی کنم، اما در حال حاضر تمامی سعی مان براین است که 3 GC که عهده دار 50 درصد قرارداد تا پایان آذرماه شده‌‏اند، کار را به اتمام برسانند.

وی ، با بیان این که توسعه شبکه تلفن همراه در حال انجام است ، در خصوص واگذاری سیم کارت‌‏های ثبت نامی سال 84 ، گفت: مطابق برنامه‌‏ریزی و با واگذاری ماهانه یک میلیون سیم کارت، امیدواریم تا پایان بهمن ماه جاری سیم کارت‌‏های ثبت نامی واگذار شود.

دکتر غفاریان ، افزود: در صدد هستیم تا در آذرماه جاری یک میلیون و 100 هزار سیم کارت توزیع کنیم که تنها 490 هزار سیم کارت از این تعداد مطابق اولویت‌‏های اعلام شده است و مابقی آن به صورت خارج از نوبت واگذار خواهد شد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، یادآور شد: با واگذاری سیم کارت‌‏های آذرماه، حدود 2 میلیون سیم کارت باقی خواهد ماند که در دی و بهمن توزیع خواهد شد که شهرهای اساسی جزء این اولویت‌‏ها هستند.

دکتر غفاریان، با بیان این که سیم کارت‌‏های تهران جزء اولویت‌‏های خارج از نوبت نیست، خاطرنشان کرد، اصولا توسعه شبکه تهران کندتر از استان‌‏های دیگر پیش می‌‏رود، به نحوی که واگذاری سیم کارت در پایان این ماه در استان‌‏های بزرگی مانند مازندران، همدان، خراسان جنوبی، شمالی و قم صفر خواهد شد و ما امیدواریم در دی ماه جاری سیم کارت‌‏های ثبت نامی تهران نیز خارج از اولویت و پیش هنگام واگذار شود.

  • ۸۵/۰۹/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">