ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت های اینترنتی الکامپ را از دست ندهند

| يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۸۹، ۰۴:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه الکامپ شانزدهم رییس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران ادامه داد: متاسفانه اکثر کاربران اینترنت کشور از سرویس Dial up استفاده می کنند در صورتی که ارایه این سرویس در دیگر کشورهای دنیا منسوخ شده و ضریب نفوذ اینترنت از طریق پورت پرسرعت نسبت به خانوار محاسبه می شود.

وی همچنین با بیان این مطلب که نمایشگاه های بین المللی مانند الکامپ می تواند به توسعه بازار اینترنت کمک کند، گفت : شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی در الکامپ می توانند از نزدیک با کاربران خود آشنا شوند و رقابتی سالم را تجربه کنند. بنابراین شایسته است شرکت ها از این فرصت بی نظیر برای توسعه بازارشان کمال استفاده را ببرند.

به گفته وی، بهره گیری از شیوه های متنوع تبلیغاتی و نمایشگاهی و نواوری در خدمات می تواند بازاری 200 هزار نفری را در جریان الکامپ در اختیار شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت قرار دهد.

خادمی افزود:درعین حال نمایش آخرین تکنولوژی در خصوص ارایه اینترنت پرسرعت از دیگر مزایای نمایشگاه الکامپ به شمار می رود.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌آلمللی الکامپ از تاریخ 17 لغایت 20 آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد و سالن 41 این نمایشگاه به شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی اختصاص یافته است.

  • ۸۹/۰۸/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">