ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شمارش معکوس کنترل فراگیر معاینه فنی

| چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

همه دوربین های طرح ترافیک و ورودی محدوده زوج و فرد به پروژکتور مجهز شدند تا آمادگی زیرساختی برای اجرای طرح ترافیک در نیمه دوم سال و فاز دوم طرح کاهش به حداکثر برسد.

به گزارش تسنیم، با توجه به افزایش ساعت اجرای طرح ترافیک در سال جاری به ساعت 19 و همچنین ضرورت کنترل 24 ساعته معاینه فنی خودروها از اول آبان‌ماه، با پیگیری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، همه دوربین‌های ورودی و خروجی محدوده طرح ترافیک به پروژکتور مجهز شدند.

با نصب تعداد نزدیک به چهارصد پروژکتور بر روی دوربین‌های پیرامونی محدوده طرح، هم‌اکنون در زمان تاریکی هوا نیز امکان تصویربرداری و رصد تردد خودروها در سطح شهر وجود دارد و آمد و شد خودروها و معاینه فنی آنها کنترل خواهد شد.

بر اساس قانون، از روز اول آبان 1397 همه خودروها تنها به شرط داشتن معاینه فنی مجاز به تردد در شهر سطح تهران هستند و این موضوع توسط دوربین‌ها و ماموران پلیس در سطح شهر، به صورت 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل کنترل خواهدشد

  • ۹۷/۰۶/۲۸

شهرداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">