ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شما تغییری حس می کنید؟!

| دوشنبه, ۶ تیر ۱۳۸۴، ۰۵:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - دیروز توی حیاط محل کار وایستاده بودم که دیدم یکی بلند بلند میگه چی؟ چی میگی؟ الو! یه بنده خدایی تا کمر از پنجره محل کار آویزون شده بود تا بتونه 4 کلام با به اصطلاح تلفن همراهش صحبت کنه. آخه سمت این محل کار ما نقطه کور مادرزاد به حساب میاد و شما برای اینکه بتونید با تلفن صحبت کنید باید یا خودتون رو در وضعیت خطرناک قرار بدهید( مثل آویزان بودن از پنجره!) یا اگر تو حیاط باشید دو حالت پیش میاد. یا باید ژیمناستیک کار کرده باشید که بتوانید درجا به بدنتان انواع و اقسام کش و قوس ها رو بدهید یا این که عین مرغ پرکنده و مثل آدمای دیونه هی تو حیاط بدوید تا یک جای مناسب گیر بیارید که فقط بگویید قطع کن من می گیرمت!

خدا را شکر می کنیم که انتخابات تمام شد! چون گفته بودند مشکل تلفن همراه حل می شود ولی من که تغییری احساس نمی کنم. چشم و گوش آقایان مخابرات هم پر از این حرف و حدیث هاست و ظاهراً گفتن این موضوع که چرا مشکل اختلال های تلفن همراه برطرف نمی شود؟ مثل این که انگار دارید کلی هیچی می گویید!

چند روز پیش خواستم از یکی از هموطنان عزیز که با آویزان شدن از پنجره و به خطر انداختن زندگی خود! قصد صحبت با موبایل داشت یک عکس بگیرم که نشد. ولی سعی می کنم یک روز این صحنه خطرناک رو شکار کنم! شرط می بندم عکس سال می شود.

ولی نگران نباشید چون اختلال های تلفن همراه به زودی (مثلاً طی همین هیچ وقت جاری) بر طرف می شود.

  • ۸۴/۰۴/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">