ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شناسایی ۴۰ سایت و کانال جمع‌آوری کمک‌های مردمی

| سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

جانشین فرماندهی پلیس پایتخت از شناسایی ۴۰ سایت و کانال غیرمجاز جمع آوری کمک برای سیل زدگان خبر داد.

سردار حمید هداوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال حادثه تلخ وقوع سیل در چند استان کشور که منجر به کشته شدن و مصدومیت برخی از هموطنان شد، برخی از سایت‌ها و گروه‌ها در فضای مجازی با سوءاستفاده از نیت خیر هموطنان، شماره حساب‌هایی را در فضای مجازی برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده اعلام کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: به دنبال این اتفاق به همکارانم در پلیس فتا تهران بزرگ دستور داده شد ضمن شناسایی این سایت‌ها و کانالهای غیرمجاز، با گردانندگان آنها برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس فتا تاکنون ۴۰ سایت و کانال را که در زمینه جمع‌آوری کمک‌های نقدی به هموطنان سیل‌زده فعالیت غیرمجاز و غیرقانونی داشتند شناسایی کرده و برخورد با گردانندگان آنها در دستور کار پلیس فتای تهران بزرگ قرار گرفته است.

وی از هموطنان خواست کمک‌های خود را از طریق سایت‌های معتبر، نهادهای رسمی و حساب‌های بانکی معتبر که از طریق رسانه‌های عمومی مانند صداوسیما اعلام می‌شود، واریز کرده و از پرداخت وجه به سایر مبادی که منشأ نامشخص دارند، جداً خودداری کنند.

  • ۹۸/۰۱/۰۶

پلیس فتا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">