ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شورای عالی فناوری اطلاعات !

| يكشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۸۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ | ۰ نظر

محمد رجبی - جهانگرد چهارم اعلام کرد که تکفای 28 با تکفاهای 1 تا 27 تفاوت اساسی داشته و با بهره گیری از تکفاهای کشورهای آفریقایی و بهره گیری از کارشناسان کشور بورکینافاسو، در حال تهیه می باشد.

وی درخصوص تولی گری شورای عالی اطلاع رسانی، وزارت ICT، شورای عالی انفورماتیک، شورای عالی فناوری اطلاعات، شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنایع و معادن، سازمان نظام مهندسی، اتحادیه صادر کنندگان نرم افزار، مجمع ناشران الکترونیک، مرکز حمایت از صنایع نوین، دبیرخانه جدیدالتاسیس حفظ حقوق مولفین و مصنفین نرم افزار و 1232 شورا و دبیرخانه و تشکل که طی 40 سال اخیر ( از سال 1382 تا کنون) تشکیل شده است اعلام نمود که این بحث ادامه دارد و امیدواریم با تشکیل هشتاد و پنجمین شورای عالی، متولی صنعت نرم افزار مشخص شود. وی ابراز کرد با تشکیل شورای جدید، وظایف شورای عالی اطلاع رسانی منحصر خواهد شد به فعالیتهای فرهنگی در شاخه ICT ، با حذف زیرساختها و نرم افزار و سخت افزار و فقط در در قلمرو 200 متری چهارراه شهید بهشتی تهران.

لازم به ذکر است سلجوقی پنجم ، معاون فنی دبیرخانه که همچون اجداد کریمش (مانند خسرو سلجوقی) رک و بی پرده و در عین حال ملایم سخن می گوید، اظهار داشت ما همه سرکار هستیم انشاءالله شما هم سرکار باشید، ضمن آنکه فعلاً شور می کنیم و قرار نیست کسی کار انجام دهد. همین مشورت و شورا کفایت می کند.

  • ۸۴/۰۳/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">