ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شکایتی از سایت مسکن قالیباف نشده است

| دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی می‌گوید تا کنون شکایتی از فعالیت پایگاه اینترنتی ساماندهی مسکن مهر که توسط محمدباقر قالیباف یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری راه‌اندازی شده، واصل نشده است.

عبدالصمد خرم‌آبادی در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سئوال که وزارت کشور اعلام کرده هیچ دخالت و تقاضایی در مورد فیلتر شدن سایت کارانه نداشته است و اینکه آیا درخواستی از وزارت کشور برای فیلتر سایت کارانه وجود داشته است یا خیر؟ اظهار کرد: وزارت کشور به موجب نامه رسمی مورخ 17 اردیبهشت 96 تقاضای برخورد قانونی با سایت کارانه را کرده بود.

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اضافه کرد: این نامه رسمی از ستاد انتخابات وزارت کشور با امضاء دبیر هیئت اجرایی مرکزی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران به دادستانی کل کشور واصل شده است. در این نامه قید شده است "با توجه به اینکه اقدام سایت کارانه فراتر از یک وعده انتخاباتی بوده و مصداق تطمیع در امر انتخابات تلقی می‌گردد تقاضای پیگیری و اقدام قانونی داریم".

به گفته خرم‌آبادی علاوه بر وزارت کشور، ستاد انتخاباتی آقای روحانی هم از سایت کارانه شکایت و تقاضای جلوگیری از فعالیت این سایت را کرده بودند.

 قاضی خرم آبادی در پاسخ به این سوال که آقای قالیباف یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، طی روزهای گذشته، سایتی را تحت عنوان «ساماندهی مسکن مهر راه اندازی کرده که مورد انتقاد برخی مسئولان دولت مستقر واقع شده؛ آیا شکایتی درباره این سایت یا فیلتر شدن آن واصل شده است یا خیر؟ گفت: تاکنون شکایتی از فعالیت پایگاه اینترنتی "ساماندهی مسکن مهر آقای قالیباف" به دادستانی کل کشور و دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه واصل نشده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">