ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صاایران جریمه می شود

| شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۸۷، ۰۲:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

از آنجایی که طبق قرارداد، شرکت "صاایران" که پیمانکار ارائه سرویس اینترنت همراه اول است ، باید در زمستان 86 این سرویس را آماده عرضه می کرد، معاون وزیر ارتباطات گفت:این پیمانکار به دلیل تاخیر ،طبق قرارداد جریمه خواهد شد.

وفا غفاریان در گفت وگو با خبرنگار موبنا، در خصوص روند راه اندازی سرویس GPRS سیم کارت های همراه اول اظهار داشت:پیمانکار ارائه این سرویس در حال نصب تجهیزات بوده و سیستم های فعلی شبکه در حال ارتقا است.

وی با بیان اینکه طبق مذاکرات صورت گرفته تا پایان تابستان جاری این سرویس آماده ارائه به مشترکان خواهد بود، یادآور شد: در قرارداد انجام این پروژه ،جریمه دیرکرد پیش بینی شده است.

دکتر غفاریان در خصوص نرخ استفاده از سرویس اینترنت همراه اول برای مشترکان این اپراتور،نیز گفت: تعرفه این سرویس در مجمع عمومی شرکت مخابرات به تصویب رسیده و پیشنهاد آن به سازمان تنظیم مقررات ارائه شده است.

به گفته معاون وزیر ارتباطات، تعرفه این سرویس پس از تصویب در کمیسیون تنظیم مقررات ،به همراه اول ابلاغ خواهد شد.

شهریورماه سال 86 شرکت صنایع مخابراتی (صا ایران) با استفاده از تجهیزات شرکت چینی "Huawei " با بالاترین امتیاز فنی و حداقل قیمت، برنده نهایی مناقصه GPRS ارتباطات سیار شد.

این شرکت متعهد شد تا از زمان ارائه سفارش به مدت سه ماه تجهیزات شبکه را نصب و راه اندازی کند.

صاایران پیش از برنده شدن در این پروژه ، پیمانکار سرویس صورتحساب گیری (بیلینگ) همراه اول نیز بود که تاکنون راه اندازی این سرویس را به اتمام نرسانده است.

تکنولوژی GPRS استفاده از اینترنت و ویژگی های چند رسانه ای را در شبکه های تلفن همراه ممکن می کند.

حدود یک سال است که همراه اول اعلام کرده که بزودی از تکنولوژی GPRS در شبکه خود استفاده خواهد کرد و به مشترکان همراه اول این امکان را می دهد تا از خدمات دسترسی به اینترنت از طریق تلفن همراه، برخوردار شوند.

  • ۸۷/۰۴/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">