ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صادرات ال جی به ایران 23 درصد کاهش می‌یابد

| چهارشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۸۴، ۰۷:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

به دنبال موضع‌گیری منفی کره جنوبی علیه ایران در نشست گذشته آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و نارضایتی ملت و دولت ایران از این اقدام، شرکت کره‌ای ال جی پیش‌بینی کرد صادرات این شرکت به ایران در سال 2005 بیش از 23 درصد کاهش پیدا کند.

به گزارش فارس به نقل از خلیج تایمز، به دنبال تصمیم دولت ایران برای محروم کردن شرکتهای کره‌ای از بازار ایران و بروز خشم و نفرت در مردم ایران نسبت به کره جنوبی، شرکت ال جی پیش‌بینی کرد حجم کل صادرات این شرکت به ایران در سال 2005 با 23 درصد کاهش نسبت به سال قبل به 300 میلیون دلار برسد.

صادرات این شرکت به ایران در سال 2004 به 388 میلیون دلار رسید. ایران در این سال به عنوان بزرگترین بازار محصولات ال جی در خاورمیانه و شمال آفریقا شناخته شد.

صادرات این شرکت به ایران شامل کالاهای الکترونیکی به ویژه تلویزیون، کامپیوتر و گوشی‌های تلفن همراه است.

علاوه بر ایران، به دلیل ادامه ناآرامی‌ها در عراق انتظار می‌رود صادرات شرکت ال جی به این کشور نیز با کاهش مواجه شود.

بر اساس این گزارش، مقامات ال جی در اوایل سال جاری پیش‌بینی کرده بودند حجم صادرات ال جی به خاورمیانه و شمال آفریقا در سال 2005 با 34 درصد افزایش به 8/2 میلیارد دلار برسد.

اما به دنبال موضع‌گیری منفی کره جنوبی علیه ایران و خشم دولت و مردم ایران نسبت به این کشور و همچنین به دنبال تداوم ناآرامی‌ها در عراق، مقامات شرکت ال جی پیش‌بینی رشد فروش محصولات خود در خاورمیانه و شمال آفریقا را از 34 درصد به 20 درصد کاهش داده‌اند.

  • ۸۴/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">