ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از اول آبان ماه تاکنون به ۲۶ قلم کالای مخابراتی و ارتباطی جهت ورود به کشور، گواهی تایید نمونه داد که در بین این اقلام، نام ۳ مدل گوشی آیفون به چشم می خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تجهیزات مخابراتی تست شده در آزمایشگاه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شامل گوشی موبایل، سوییچ، روتر، مودم های با سیم و بی سیم، تجهیزات با برد کوتاه، بی سیم های دستی و خودرویی، تبلتهای سیم کارت خور و تجهیزات GSM و GPS می شود.

در جدیدترین بررسی صورت گرفته که نتایج آن روی پرتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار گرفته است، رگولاتوری از اول آبان ماه تاکنون برای ۲۶ قلم کالای مخابراتی جهت ورود به کشور، گواهی تاییدیه صادر کرده است.

در این زمینه ۳ مدل گوشی موبایل آیفون مدل آیفون ۷، SE و ۶S مربوط به کشور چین تاییدیه دائم دریافت کردند که اعتبار این گواهی تا سال ۹۸ است.

در همین حال ۱۰ مدل سوئیچ، روتر و مودم های باسیم از کشورهای چین و تایوان تاییدیه موقت گرفته اند. در این لیست، رگولاتوری به دو مدل تجهیزات GPS از کشور چین تایید نمونه داده و یک مدل از این تجهیزات نیز مردود اعلام شده است.

براساس بررسی صورت گرفته از سوی رگولاتوری تبلت سیم کارت خور و تجهیزات GSM از برند TDT مربوط به کشور آلمان، بی سیم دستی برند موتورولا از کشور مالزی و چند مدل دستگاه مودم بی سیم تاییدیه دائم دریافت کرده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">