ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صدور عابر بانک مشروط شد

| شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها و موسسات اعتباری صدور کارت عابر بانک جدید را مشروط به نداشتن اقساط معوق بانکی اعلام کرده است.

به گزارش فارس، به تازگی بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها و موسسات اعتباری محدودیت جدیدی برای بدهکاران بانکی تعیین کرده است.

به گفته یکی از کارمندان شعب بانک‌ها، فرد در صورتی می‌تواند کارت عابر بانک جدید دریافت کند که بدهی یا تسهیلات سررسید گذشته یا اقساط معوق بانکی نداشته باشد.

این محدودیت شامل افرادی که فقط یک قسط عقب افتاده داشته باشند هم می‌شود.

شرط جدید صدور «عابر بانک» تکذیب شد

بانک مرکزی اعلام کرد: خبر«خودداری بانک ها از افتتاح حساب و صدور کارت عابر بانک برای مشتریان بدهکار» که در برخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است، صحت ندارد.

روابط عمومی بانک مرکزی تاکید کرد که هیچ ممنوعیتی در ارایه خدمات بانکی در زمینه افتتاح حساب سپرده و صدور کارت عابر بانک برای افراد دارای بدهی غیرجاری و چک برگشتی رفع سوءاثر نشده وجود ندارد.
از ظهر امروز خبری در یک سایت منتشر شده بود مبنی بر اینکه، بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها و موسسه های اعتباری، صدور کارت عابر بانک جدید را مشروط به نداشتن اقساط معوق بانکی اعلام کرده است.

  • ۹۵/۰۸/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">