ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آماده نبودن زیر ساخت ثبت‌نام الکترونیک، پیش ثبت‌نام پایه هفتم مدارس شاهد را نیز به تاخیر انداخت.
به گزارش تسنیم، پیش از این قرار بود پیش ثبت‌نام پایه هفتم متوسطه مدارس شاهد از 22 خرداد تا 15  تیر ماه از طریق سامانه پادا به آدرس www.pada.medu.ir انجام شود.

هم‌اکنون اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تأخیر در پیش ثبت‌نام پایه هفتم مدارس شاهد خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام پایه هفتم مدارس شاهد می‌رساند، با توجه به آماده نبودن زیرساخت‌های لازم، شروع پیش ثبت‌نام مدارس شاهد پایه هفتم، با تأخیر آغاز می‌شود.

شایان‌ذکر است؛ اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌وپرورش، در این اطلاعیه از متقاضیان خواسته است تا اطلاع ثانوی از مراجعه به درگاه «پادا» خودداری کنند.

به گزارش تسنیم، پیش از این نیز پیش ثبت نام پایه اول مدارس شاهد به دلیل آماده نبودن زیر ساخت سامانه پادا با تاخیر انجام شد، یعنی در شرایطی که قرار بود پیش ثبت‌نام از 8 خرداد آغاز شود این فرآیند از 16 خرداد آغاز شد.

هم‌اکنون،  اداره کل امور شاهد و ایثارگران اعلام کرده است، زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد در پایه اول در درگاه پادا تا 31 خرداد 1400 تمدید شده است.

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال ثبت‌نام دانش آموزان در تمام پایه‌های تحصیلی به جز اول دبستان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، اما باید دید زیر ساخت سامانه پادا آماده انجام چنین فرآیندی است.

هر چند که در برخی مناطق آموزش و پرورش شهر تهران، ثبت‌نام دانش آموزان دوره ابتدایی (دانش آموزانی که از دوره نخست ابتدایی یعنی پایه سوم وارد دوره دوم ابتدایی یعنی پایه چهارم می‌شوند) بدون توجه به ثبت نام الکترونیک، به صورت حضوری در حال انجام است.

  • ۰۰/۰۳/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">