ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عذرخواهی بابت شاهکار انتصاب مدیر استانی پست

| دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

در حالی که مدیران استان خراسان شمالی، برای مراسم معرفی محمد خالقی دور هم جمع شده بوده و بر در و دیوار، بنرهای تبریک آویخته شده بود، یک تماس تلفنی در میان مراسم، مدیرکل جدید را تغییر داد!
فناوران- ماجرای تغییر مدیرکل پست استان خراسان شمالی، تنه به تنه طنزهای مهران مدیری از نظام اداری کشور می زد.
ماجرا از این قرار بود که حکم محمد خالقی به عنوان مدیرکل جدید پست خراسان شمالی صادر و مراسم معارفه برای وی تدارک دیده شده بود. حتی بنرهای بزرگی با عکس وی در این مراسم نصب شد. 
از تهران هم اسکندر حلالخور عضو هیات مدیره شرکت پست برای معارفه در مراسم حاضر بود. ناگهان تلفن حلال خور زنگ می خورد و سپس در اتفاقی عجیب، او پشت تریبون اعلام می کند که در حکم صادر شده «اشتباه تایپی» رخ داده و فرد دیگری (خانی) مدیرکل جدید پست است! عجیب تر این که به ناچار در همان وسط مراسم، نیروهای خدماتی روی سن رفته و بنرهای تبریک به حلال خور را پایین آوردند!
پس از انتشار ویدئوی این ماجرا، بهروز نعمتی مدیر عامل شرکت پست مجبور به عذرخواهی شد. براساس گزارش روابط عمومی شرکت پست، وی در شرح این ماجرا نوشت: پس از مشورت از بین همکاران شاغل در پست استان دو گزینه معرفی شدند. گزینه نخست جناب آقای خالقی، از کارکنان با تجربه و مورد وثوق و گزینه دوم جناب آقای خانی از کارکنان جوان و پویای این شرکت بودند.
وی افزود: مراحل اخذ استعلام و مصاحبه مدیریتی برای هر دو گزینه انجام پذیرفت و طبق روال با مجمع نمایندگان استان و استاندار محترم نیز مشورت شد. از آنجا که استاندار محترم گزینه دوم را به دلایلی ارجح دانستند گزینه دوم قطعی و انتخاب شد.
نعمتی افزود: بر اساس نظر استاندار محترم مقرر شد جناب آقای خانی به عنوان گزینه نهایی معرفی شوند و دراین باره نظر مساعد مجمع نمایندگان استان نیز اخذ شد اما متاسفانه در اثر سهل انگاری حوزه مدیرعامل شرکت پست، حکم گزینه نخست که از پیش آماده شده بود به استان ارسال شد و موضوع به گونه ای رقم خورد که در شان این شرکت نبود.
 

  • ۹۷/۰۸/۲۸

شرکت پست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">