ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرضه 200 هزار تالیا

| سه شنبه, ۵ دی ۱۳۸۵، ۰۲:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت مخابرات ایران به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش بهای سیم کارت اعتباری ، همزمان با تکمیل پوشش این شبکه در مراکز 20 استان ، موافقت خود را با مرحله جدید ثبت نام و واگذاری سیم کارت اعتباری تالیا اعلام کرد.
از هفته آینده و در چند مرحله در تمامی شهرهای تحت پوشش این شبکه سیم کارت اعتباری واگذار خواهد شد.

بر همین اساس ، از ابتدای هفته آینده شمار مشترکین این سیم کارت در شهرهای تهران ، مشهد و تبریز تا سقف 200 هزار مشترک جدید افزایش خواهد یافت.

متقاضیان برای دریافت سیم کارت اعتباری می‌‏توانند از ابتدای هفته آینده از طریق مراجعه به ایستگاه‌‏های تالیا یا یکی از پایگاه‌‏های اینترنتی این شبکه تلفنی به آدرس‌‏های WWW.TALIYANEWS.IR وWWW.TALIYA.IR برای دریافت سیم کارت ، فرم مشخصات خود را تکمیل کنند.

تلاش می‌‏شود سیم کارت ثبت نام شدگان شهرهای تهران، مشهد و تبریز تا پایان ماه جاری توزیع شود.

شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری کشور که حدود 60 درصد از مجموع درآمد ناخالص آن به دولت تعلق دارد با سرمایه بیش از 8 هزار نفر اعضای یک شرکت تعاونی ایجاد شده است.

این شبکه تاکنون بیش از 720 هزار سیم کارت در شهرهای تهران ، مشهد ، قم ، تبریز و شیراز توزیع کرده و به جز این نقاط شهرهای کرج ، اصفهان ، سمنان، زنجان ، قزوین، زاهدان، هــمدان ، بابــل، رشــت، بندر عباس ، اهواز ، ایلام ، کرمان، اراک، یــزد واردبیــل تاکنون تحت پوشش خدمات این شبکه درآمده و تا پایان ماه جاری نیز تمامی شهرهای پرجمعیت و مراکز استان‌‏های کشور از خدمات این شبکه بهره‌‏مند می‌‏شوند.

به گزارش روابط عمومی شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری تالیا ، با اتمام کار واگذاری مرحله جدید که انتظار می‌‏رود تا اواسط بهمن ماه ادامه یابد ، شمار مشترکان شبکه تلفن همراه اعتباری کشور از مرز یک میلیون فراتر خواهد رفت.

مهلت شارژکارت‌های تالیا تا دو یا سه روز آینده افزایش می‌یابد

مدیرعامل مجتمع صنعتی رفسنجان، از افزایش مهلت شارژکارت‌های تالیا تا دو یا سه روز آینده خبر داد و گفت: در صورت ابلاغ، 15 روز اول و 15 روز دوم مهلت شارژکارت‌های تالیا به یک ماه تبدیل می‌شود.

حسین بهرام‌پور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ارتباطات و فناوری اطلاعات (سیتنا)، در خصوص افزایش فرصت شارژ تالیا، با ابراز امیدواری از اجرایی شدن این موضوع در ماه جاری، اظهار داشت: البته هنوز ابلاغیه‌ی نهایی به ما نرسیده و منوط به طی تشریفات خاص است؛ چراکه به دلیل اثرگذاری این تصمیم بر قرارداد، باید الحاقیه‌ای تنظیم واز سوی دو طرف امضا شود.

مدیرعامل مجتمع صنعتی رفسنجان، تصریح کرد: به محض ابلاغ الحاقیه که تا دو یا سه روز آینده نهایی می‌شود، این تصمیم اجرایی شده و زمان در نظر گرفته شده برای شارژ تالیا به دو برابر افزایش خواهد یافت.

  • ۸۵/۱۰/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">