ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

علت اختلال های تلفن همراه فاش شد

| چهارشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۸۴، ۱۰:۴۶ ق.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی – بالاخره علت اصلی اختلال های تلفن همراه در تهران فاش شد. امروز مدیر ارتباطات سیار در گفت و گو با روزنامه ایران اعلام کرد اختلال های تلفن همراه در تهران به علت انتخابات و افزایش ترافیک شبکه است! چندی پیش نیز روابط عمومی این شرکت طی اطلاعیه ای از مردم خواسته بود تا با تلفن همراه خود کمتر حرف بزنند تا به این ترتیب از مشکلات این شبکه کاسته شود.

خوب پس با این تفاسیر به نظر می رسد که شبکه تلفن همراه دیگر هیچ مشکلی ندارد و خوب با نصب ده ها هزار آنتن! در شهر تهران ماموریت شرکت ارتباطات سیار نیز به پایان رسیده است. بعد از انتخابات نیز احتمالاً‌ به خاطر پیام ها و تماس های تبریک به رییس جمهور منتخب و از طرفی پیام های خسته نباشید به هفت کاندید بر جا مانده از پیروزی ترافیک شبکه بالا می رود. بعد از آن هم احتمالاً لابی ها برای انتخاب اعضای کابینه ترافیک را بالا می برد.

بعد از آن هم خوب حدود 24 تا وزیر باید شروع کنند زنگ بزنند این طرف و آن طرف تا معاونان و مدیران کل خود را انتخاب کنند و نتیجه آنکه ترافیک شبکه بالا می رود.

بعد از آن هم احتمالاً به انتخابات شورای شهر نزدیک می شویم و بعد از آنهم انتخابات مجلس و همین طور سایر انتخابات و...

پس لطفاً ‌روزنامه نگاران و کاربران تلفن همراه دیگر سوالی در خصوص دلایل اختلال در وضعیت تلفن همراه نپرسند چون خوب تقصیر انتخابات است و خوب انتخابات را هم نمی توان برگزار نکرد که.

  • ۸۴/۰۳/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">