ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فرانسه گوگل را 167 میلیون دلار جریمه کرد

| شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

فرانسه گوگل را به علت قوانین تبلیغاتی غیرقابل پیش بینی 167 میلیون دلار جریمه کرد. این کشور قبلا هم گوگل را به دلیل تخلفات دیگری جریمه کرده بود.
فرانسه گوگل را 167 میلیون دلار جریمه کرد

به گزارش فارس به نقل از انگجت، فرانسه بعد از چهار سال تحقیق و بررسی در مورد عملکرد گوگل این شرکت را 167 میلیون دلار جریمه کرده است. علت این جریمه قوانین تبلیغاتی و غیرقابل پیش بینی این شرکت عنوان شده است.

تحقیقات فرانسه در این زمینه پس از آن آغاز شد که یک شرکت فرانسوی به نام گیب مدیا گوگل را به تعلیق حساب کاربری گوگل ادز خود بدون اطلاع قبلی متهم کرد. مقامات این کشور می گویند قوانین گوگل در این زمینه مبهم و غیرقابل درک است و گوگل در حال سوءاستفاده از قدرت خود در بازار تبلیغات است.

گوگل این دیدگاه را رد کرده و می گوید در برابر آن درخواست فرجام خواهی خواهد کرد. این شرکت علت حذف آگهی‌های شرکت یادشده را تبلیغات فریبنده و غیرواقعی دانسته است. در بیانیه گوگل در این زمینه آمده است: ما تلاش می کنیم از افراد در برابر تبلیغات آزاردهنده و فریبنده حفاظت کنیم و آگهی‌های این چنینی را تعلیق و حذف می کنیم.

  • ۹۸/۰۹/۳۰

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">