ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فروش چادرهای هلال احمر در سایت دیوار

| شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷ ق.ظ | ۰ نظر

در این روزها که مردم و مسؤولان کشور دوشادوش یکدیگر و با همتی مثال زدنی در تلاش برای کمک رسانی به سیلزدگان در استانهای غربی و شمالی کشور بسر می برند، شماری افراد سودجو مبادرت به انتشار آگهی فروش چادرهای اهدایی سازمان های امدادرسان ازجمله هلال احمر در سایتهای اینترنتی کرده اند که از انتشار آن جلوگیری شد.

به گزارش ایرنا، بارش های مداوم و شدید در واپسین روزهای پایانی سال 97، سیلاب در شرق استان گلستان و شهرستانهای گالیکش، مینودشت، کلاله و رامیان را در پی داشت و پس از سر ریز کردن سدهای بوستان و گلستان، ابتدا شهرستان گنبدکاووس و در ادامه به صورت بسیار گسترده تر شهرستان های آق قلا و گمیشان در غرب گلستان را فرا گرفت.
با آغاز دور دوم بارشهای سنگین از روز چهارم فروردین که عمدتاً غرب کشور و استانهای زاگرس نشین از آن متأثر بودند، سیل و طغیان رودخانه ها در بخش های وسیعی از استانهای لرستان، ایلام، کرمانشاه، خوزستان و فارس حادث شد و بر اثر آن شمار زیادی از هموطنان در استانهای شمال و غرب کشور بویژه در شهرها و روستاهای اطراف دورود، پلدختر، کوهدشت، رومشگان و معمولان در استان لرستان با تخریب و آبگرفتگی منازل خود مواجه شدند و در این شرایط بود که آحاد ملت در کنار سازمانهای امدادرسان و دستگاههای دولتی به انحای مختلف ازجمله با اهدای کمکهای امدادی بویژه چادر، به یاری هموطنان آسیب دیده شتافتند.
در این شرایط بحرانی ‌که داغ سیل و طغیان رودخانه ها هنوز بر دل ساکنان شهرها و روستاهای مناطق سیلزده سنگینی می کند، عده‌ای سودجو در سایتهای فروش اینترنتی ازجمله دیوار مبادرت به انتشار آگهی فروش چادرهای اهدایی و غیر قابل فروش سازمان های امداد رسان ازجمله هلال احمر کرده اند.
کمی پس از انتشار این آگهی‌ها، سایت دیوار مدعی شد: 40 آگهی فروش چادرهای ‎هلال احمر در این سایت با هدف جلوگیری از سوء استفاده از اموال دولتی و همچنین کاهش آلام سیل‌زدگان غرب‌ کشور حذف شد و دیگر هیچ آگهی با این محتوا اجازه انتشار نخواهد یافت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">