ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فعالیت پست‌ خصوصی در کشور تا ماه آینده

| چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷ ق.ظ | ۰ نظر

معاون پستی رگولاتوری از آغاز فعالیت تجاری اپراتورهای خصوصی پست تا یک‌ماه آینده خبر داد و گفت: گردش مالی بخش پست تا پنج سال آینده ۵۴۳ درصد رشد خواهد کرد.

به گزارش تسنیم مجتبی نصیری با بیان این موضوع اظهار کرد: دو اپراتور ترن پارت تیپاکس و شرکت پست پیشگامان بادپا پس از دریافت پروانه، در سه حوزه ایجاد زیرساخت‌های لازم، شبکه توزیع و سامانه‌های نظارتی در چارچوب پروانه و الزامات رگولاتوری اقدامات لازم را انجام داده‌اند و تا یک ماه آینده سرویس‌های پستی خود را در قالب اپراتورهای خصوصی این حوزه ارائه می‌کنند.


وی با اشاره به اینکه این اپراتورها متعهد هستند در سال اول در 10 مرکز استان فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کنند، عنوان کرد: در حال حاضر گردش مالی بخش پست کشور حدود 9 هزار و 800 میلیارد ریال است که با حضور اپراتورهای خصوصی در بخش ارتباطات کشور این بازار در سال پنجم فعالیت، به حدود 63 هزار میلیارد ریال می‌رسد.

نصیری افزود: پروانه اپراتورهای پستی به منظور ایجاد رقابت و توسعه در بخش پست و ساماندهی فعالیت‌های پستی در کشور ارائه شده است که در پی آن مردم حق انتخاب بیشتری در حوزه سرویس‌های پستی داشته و نظارت بر کیفیت خدمات و پاسخگوئی به شکایات مردم در این حوزه نیز برای رگولاتوری فراهم می‌شود.

  • ۹۷/۰۷/۱۸

شرکت پست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">