ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: هنوز به این یقین نرسیده‌ایم که ایجاد یک شبکه اجتماعی که بتواند رقیب شبکه‌های اجتماعی موجود شود، به تنهایی در ظرفیت نهادی مثل آموزش و پرورش هست یا خیر.

به گزارش فارس، مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در خصوص «ایجاد شبکه شاد برای دانش‌آموزان»، اظهار داشت: در خصوص بحث ایجاد شبکه شاد، مطالعات امکان‌سنجی که همکاران قبلی ما شروع کردند را انجام داده‌ایم اما هنوز به این یقین نرسیده‌ایم که آیا ایجاد یک شبکه اجتماعی که بتواند رقیب شبکه‌های اجتماعی موجود شود، در ظرفیت نهادی مثل آموزش و پرورش به تنهایی هست یا خیر؟؛ این موضوع هنوز برای ما قطعی نشده است. 

وی خاطرنشان کرد: در حال مشورت با دستگاه‌های دیگر مانند سازمان ارتباطات یا شورای فضای عالی مجازی هستیم که اگر به این قطعیت برسیم، این حرکت را انجام می‌دهیم؛ در غیر این صورت حرکت ناقص می‌شود و ضرر آن بیشتر از نفعش خواهد بود.
فیض تصریح کرد: اینکه بخواهیم وعده‌ بدهیم که این طرح به‌زودی محقق می‌شود، درست نیست چرا که بحث رقابت با شبکه‌های مجازی جاری و رایج است و در این رقابت، یا نباید ورود کنیم و یا اگر ورود کردیم، باید توان رقابت با آنها را داشته باشیم.
بحث ایجاد شبکه اجتماعی «شاد» ویژه دانش‌آموزان، در زمان مسئولیت حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی سابق وزیر آموزش و پرورش مطرح شد و مکرراً تاریخ‌های متعددی برای راه‌اندازی این شبکه اجتماعی از سوی وی و سایر مسئولان دیگر این وزارتخانه بیان شد، اما به رغم همه این وعده‌ها، این طرح هنوز رنگ واقعیت به خود نگرفته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">