ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فناوری اطلاعات در کشور توسعه می یابد!

| يكشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۸۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - به گزارش خبرگزاری اونا مهندس گفت: با تلاش هایی که طی سال های آینده در کشور انجام می شود ما در زمینه فناوری اطلاعات و صد البته ارتباطات توسعه خواهیم یافت.

وی با اشاره به اجرای اقداماتی در این خصوص افزود: در این زمینه مسوولان در تلاشند و انصافاً اقدامات خوبی در این زمینه صورت پذیرفته است.

مهندس همچنین با تاکید بر تاثیرات فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش های مختلف کشور اظهار داشت: فناوری اطلاعات موجب از بین رفتن دو عنصر زمان و مکان شده و منشا تحولات زیادی در زندگی بشر شده است.

وی در پایان گفت : باید مسایلی همچون تجارت الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، دولت الکترونیکی هر چه سریع تر در کشور توسعه یابد تا شاهد تحولات مهمی در کشور باشیم چراکه امروزه استفاده از فناوری اطلاعات گریز ناپذیر شده است.!!!

باور بفرمایید هنوز هم که هنوزه از این دست از مصاحبه های بی سر و ته که فاقد هر گونه ارزش خبری است در برخی از رسانه ها پیدا می شود.اخباری که معلوم نیست با چه هدف و منظوری تهیه می شود واین سوال را در ذهن متبادر می کند که آیا هدف فقط سیاه کردن چند ورق کاغذ است یا ...

یکسری بدیهیات و اطلاعات که به حدود یک دهه قبل مربوط می شود. واقعاً چرا هنوز باید شاهد این نوع از اخباری بود که هیچ دردی را که دوا نمی کنند هیچ بلکه آه از نهاد ها هم بلند می کند که آخه این که خبر نشد دلبندم!

بعضی ها هم فکر میکنند این طوری بیشتر خبر تولید می کنن و متعاقباً پول بیشتری گیرشان می آید و در نهایت معروف هم می شوند ولی من که اینطور فکر نمی کنم. اراکی ها یه مثل جالب دارند که میگه " آمو جان (یعنی عمو جان) پول در آوردن به گیوه پاره کردن نیست" راست میگن به خدا این قدیمی ها.(من اراکی نیستم)

  • ۸۴/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">