ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فناوری اطلاعات چیز خوبی است!

| شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۸:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - امروز در سمینار هم اندیشی ملی مشارکت در همایش اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی واقعاً مطالبی از سوی سخنرانان مطرح شد که به هیچ وجه در حد واندازه نام این سمینار نبود. در حقیقت اکثر سخنرانان از خوبی IT و این که این فناوری چه قدر خوب است و ما ناگزیر از حرکت به سمت آن هستیم، اینکه ما باید IT را محور برنامه های خود قرار دهیم، اینکه دستگاه ها باید حضور فعالی داشته باشند وکلی حرف های تکراری و به اعتقاد من نا مربوط با موضوع جلسه.

دیگه کم مونده بود یکی بیاید و بگوید IT در حقیقت مخفف کلمه information technology است و یعنی فناوری اطلاعات!چیزی که من در این جلسه در نیافتم و بیشتر به همین خاطر نیز در آنجا حضور پیداکرده بودم به نحوه برگزاری این همایش در تهران، مفاد نقطه نظرات تهران، طرح یا پیشنهاد جدیدی جهت ارایه از سوی ایران و مسایلی از این دست بود. در حقیقت هم اندیشی چیزی بود که شاید تنها حدود یک ساعت از وقت را به خود اختصاص داد چون اصولاً چیزی برای هم اندیشی وجود نداشت و دکتر جلالی هم که پانل را اداره می کرد با این پرسش وارد بحث شد که " خوب برای شروع بهتر از یکی از حضار داوطلب شده و یک سوال طرح کند تا وارد بحث شویم!"

و خب خوب می شد فهمید که جلسه موضوعی برای هم اندیشی نداشت و انگار داشتند وقت جلسه را پر می کردند. به هر حال خسته نباشید!

  • ۸۴/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">