ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قابلیت واگذاری 49درصد مخابرات به خارجی ها

| جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۸۶، ۰۳:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: بر اساس مقررات موجود در سازمان خصوصی سازی، شرکت های خارجی می توانند تا 49 درصد سهام شرکت مخابرت را خریداری کنند.

"صابرفیضی"درگفت وگو با خبرنگار "موبنا" اظهار داشت: تعیین این درصد در هیات عالی واگذاری در سازمان خصوصی سازی صورت گرفته است.

وی با اشاره به این مطلب که بخشی از سهام شرکت مخابرات متعلق به ودایع مردم و بخشی دیگر نیز به شرکت های خصوصی واگذار می شود،خاطرنشان کرد: براساس ابلاغیه مقام معظم رهبری درخصوص بند "ج" اصل 44 تنها 20 درصد سهام شرکت مخابرات در اختیار دولت باقی می ماند که به دلیل بحث حاکمیت دراین بخش است .

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به این پرسش که آیا خریداری سهام شرکت مخابرات ایران توسط خارجیان از لحاظ امنیتی با موانعی روبرو نمی شود، خاطر نشان کرد:بحث امنیت در زیر ساخت مطرح است که از لحاظ امنیتی تمامی زیر ساخت ها در اختیار دولت باقی می ماند.

وی تصریح کرد: تامین امنیت وسایر موارد مشابه در پروانه پیش بینی شده و در این زمینه هیچ مشکل امنیتی شرکت مخابرات و سایر شرکت های تابعه را تهدید نمی کند.

فیضی با بیان این که در این زمینه مجلس شورای اسلامی کاملا قانع شده است ادامه داد: با پیش بینی های صورت گرفته در واگذاری سهام شرکت مخابرات امنیت کامل برقرار است.

  • ۸۶/۰۵/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">