ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قاطی کردن آب و روغن خبرگزاری‌ها

| چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۲ ق.ظ | ۰ نظر

ماجرای پرپستی و تنوع گسترده فعالیت‌های وزیر ارتباطات اصلا موضوع جدیدی نیست و‌ دیگه بعد از 4 سال هم بهش عادت کردیم و هم سوژه جدیدی نیست.

وزیر ارتباطات همه جا هست، از دیدار با مقامات خارجی و اظهار نظر راجع به برجام گرفته تا افتتاح پل و حضور در مراسم برداشت برنج. خب بنده خدا کار بدی هم نمی‌کنه، کلی هم کمک حال دولت هست و اصلا مسوولیت‌هاش ایجاب می‌کنه که اینجور جاها حضور داشته باشه.

این وسط من تو کف یه چندتا خبرگزاری مملکت هستم که بندگان خدا بدجوری آب و روغن قاطی کردن و بعد از 4 سال هنوز هم نتونستن از این حالت نجات پیدا کنن. یعنی موندن اخبار وزیر ارتباطات رو باید در کدوم یک از سرویس‌های بین‌الملل، کشاورزی، راه و ساختمان، سیاسی، ارتباطات یا اقتصادی پوشش بدن.

برای این منظور یکی دو خبرگزاری راه‌کار عقلانی و درستی پیدا کردن و هر وقت وزیر محترم راجع به موضوع خاصی حرف می‌زنه خبرش رو در اون سرویس مربوطه پوشش می‌دن. البته اون بندگان خدا هم گاهی قاطی می‌کنن که وقتی وزیر ارتباطات جایی حضور داره باید خبرنگار کدوم یکی از سرویس‌های خبریشون رو اعزام کنن که خداییش قبول دارم کار سختی هست و راه حلی نداره!

اما این وسط یکی دو تا خبرگزاری هستن که آدم از سطح درک و تشخیص اونها هنگ می‌کنه. علی‌الخصوص یکی از خبرگزاری‌ها که دیگه شورش رو درآورده و سرویس ارتباطاتش شده ترشی هفت بیجار! یعنی توش از برجام و انتخابات و مذاکرات گرفته تا برداشت محصول و افتتاح ریل راه‌آهن پیدا می‌شه.

من تصور می‌کنم تو این خبرگزاری که بود و نبودش یکی هست و بودجه دولتی داره و خدا کنه یه روزی تعطیل بشه تا پول مملکت هدر نره، وزیر ارتباطات رو به قول فرنگی‌ها با سلبریتی (همون بچه معروف‌ها) اشتباه گرفته و فکر میکنه وزیر هر کاری کرد باید و باید در همون سرویس ارتباطات به شکل کامل پوشش داده بشه.

در نتیجه مخاطب وقتی به سرویس ارتباطات این خبرگزاری مراجعه می‌کنه فکر می‌کنه اشتباها دوباره به صفحه نخست خبرگزاری مراجعه کرده، چون توش همه چیز پیدا می‌شه.

خلاصه این مطلب به هیچ وجه من الوجوه برای اصلاح رویه این خبرگزاری تهیه نشده (مگه دیوانه هستم آب تو هاون بکوبم) و صرفا از جهت طنز آن منتشر شده است.

عزت زیاد

آق فری

(منبع:عصرارتباط)

  • ۹۶/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">