ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قاچاق مکالمات طبیعی است

| سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۸۵، ۰۹:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

معاون حقوقی وامور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قاچاق مکالمات بین‌المللی را درهمه دنیا امری طبیعی دانست و اظهارامیدواری کرد قاچاق این مکالمات با تلاش این وزارتخانه به حداقل برسد.

دکتر"صمد مومن بالله" درپاسخ به خبرنگار حوزه ارتباطات ایرنا درباره برنامه‌های وزارت ارتباطات برای مقابله با ترافیک غیرمجاز ارتباطی (قاچاق مکالمات بین‌الملل ) در کشور و معضلات حقوقی و سوء استفاده‌های کلان ناشی از آن، گفت: این مساله نیاز به بررسی دارد و دستگاه‌های فنی در حال بررسی این امر هستند.

به گفته وی، "سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی" درباره ترافیک ارتباطی دستورالعملی وضع می‌کند که‌امیدواریم دستگاههای ذیربط بر اساس آنها عمل کنند.

در هم‌اندیشی دو روزه مسوولان حقوقی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که از امروز آغاز شد، سه کار گروه در زمینه مباحث حقوقی شرکت‌های مخابرات ، پست و پست بانک برپا می‌شود که از جمله مباحث آنها بررسی ترافیک غیرمجاز (ترمینیشن) در شبکه ارتباطی کشور و پیشنهاد لوایح قانونی متناسب برای برخورد با آن است.

  • ۸۵/۰۹/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">