ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قطع همکاری پورخصالیان با بزرگراه فناوری

| سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۸۵، ۱۲:۵۰ ب.ظ | ۳ نظر

محمد علی پورخصالیان از همکاران خوب و خوش سابقه حوزه فناوری اطلاعات و از نخستین دوستانی که در راه اندازی هفته نامه بزرگراه فناوری حضور داشت ، اعلام قطع همکاری با این هفته نامه کرد. وی هم اکنون دبیر تحریریه ماهنامه دنیای مخابرات وارتباطات است.

در حال حاضر شهرام شریف، علی شمیرانی ، محمدرضا بهنام رئوف، پریسا خسروداد، سعید کریمی، محمد طاهری، رضا طهماسبی، بهار امیری، محمد علی پورخصالیان، سمیه سهیلی ، مرجان ربانی، جمال صحرادی (مدیر هنری)، رکسانا فاضلی (عکاس)، لیلا شاهمرادی(صفحه بند)، خانم ها قامتی و مرادیان (تایپیست) فیروزه مظفری ، رسول آذرگون،محمد رضا کبیر و خانم هاشم زاده از جمله همکارانی هستند که بنا به دلایل مختلف همکاری ایشان با این هفته نامه قطع شده است.

محمد متنی را به منظور تقدیر و تشکر از خوانندگان صفحه خود تهیه کرده که در پی می آید.
آغاز پایان یک آغاز
محمدعلی پورخصالیان

ورود من به حرفه روزنامه نگاری با انتشار مطلبی در باره تاریخ موسیقی الکترونیکی در ماهنامه تخصصی مخابراتی دنیای مخابرات و ارتباطات، اتفاق افتاد. ممکن است این سئوال پیش بیاید که چطور ممکن است یک ماهنامه تخصصی فنی-تحلیلی مخابراتی، مقاله ای در باره موسیقی الکترونیک منتشر کند؟ در پاسخ باید بگویم که فناوری موسیقی الکترونیکی با فناوری تلگراف پیوند خورده و از همان آغاز موسیقی و ارتباطات مخابراتی با هم همزیست بوده اند. امروزه هم با پیشرفت فناوری اطلاعات، نرم افزارهای موسیقی کاربرد فراوانی در صنعت موسیقی دارند لذا اختصاص صفحه ای به موسیقی در یک نشریه IT ، دور از ذهن نبود.

اما از آن جایی که شخصا مایل بودم موسیقی الکترونیک را درست از نقطه آغازش (که با فناوری تلگراف متولد شد) معرفی کنم، صفحه را به عمد "موسیقی الکترونیک" و نه "موسیقی دیجیتالی" نامگذاری کردم.

خوانندگان و طرفداران صفحه موسیقی هفته نامه بزرگراه فناوری از ابتدای انتشار این هفته نا مه تا شماره اخیر، مطالبی در مورد موسیقی در یک هفته نامه IT خواندند. این صفحه که برای اولین بار در تاریخ مطبوعات ایران با عنوان "موسیقی الکترونیک" در این هفته نامه منتشر شد به پیشنهاد من و با موافقت شورای سردبیری وقت آقایان علی شمیرانی و شهرام شریف در این هفته نامه جای گرفت و بازخورد بسیار خوبی را به همراه داشت.

اما بنا به تصمیم سردبیر فعلی هفته نامه، آقای صالحی و مدیر مسئول هفته نامه آقای یوسفی از این پس این صفحه در هفته نامه بزرگراه فناوری انتشار نخواهد یافت. ضمن احترام نسبت به تصمیم گرفته شده و ضمن تشکر و قدر دانی از هردوی ایشان و تشکر و قدردانی از آقایان شمیرانی و شریف به خاطر اعتمادی که به شخص من داشه اند و قبول ریسک اختصاص صفحه ای به موسیقی در یک هفته نامه IT و اعلان این خبر که این شماره، آخرین شماره ای است که صفحه موسیقی دارد از خوانندگان این صفه خداحافظی می کنم.

در اینجا لازم است از دوسان عزیزم که در تهیه مطالب این صفحه مرا یاری کرده اند نام ببرم و قدر دانی کنم. آقایان: مهدی مقدم تهرانی، صدرا صابری، کاوه قادریان، کامبیز دیرکوند، مهرداد موقتیان ، رضا صادقی، کاوه رهنما، پرویز سیار، مجید و میثم کهشان، عباس و علی پورخصالیان، حمید و هادی یزدانی و خانمها: فاطمه رادبه، اسوه عامریان، سحر شهاب، سحر افشانی، شیدا شیدایی فر و سحر اسکندریون.

به منظور تنوع این صفحه و برای آشنایی بیشتر خوانندگان هفته نامه و علاقه مندان به موسیقی با هنرمندان کشورمان، تعدادی مصاحبه با آهنگ سازان و فعالان موسیقی انجام گرفت که برخی به چاپ رسید و برخی بنا به دلایلی هرگز چاپ نشد که در اینجا لازم می دانم از این عزیزان هم نامی ببرم. آقایان: نوریک میساکیان- آهنگ ساز و مدرس و نوازنده گیتار الکتریکی، فرشید احرابی- آهنگ ساز و مدرس و نوازنده گیتار الکتریکی، الوند مجذوب-مدیر استودیو اوج مهر و آهنگ ساز ، Dave Rodgers – آهنگساز و خالق سبک موسیقی Eurobeat ، پیام اسلامی- آهنگ ساز و سرپرست گروه سکوت شرق.

در پایان مایلم از دوست عزیز مهرداد پرهیزگار، صفحه آرای هفته نامه برای کمک در انتخاب عکس مطالب تشکر کنم.

  • ۸۵/۱۲/۱۵

نظرات  (۳)

  • شاهد ماجرا
  • حاج علی امین ناصر رو یادت رفت بنویسی
    آخرین خبر یعنی قطع همکاری علیرضا صالحی رو هم اضافه کنید تا این کلکسیون تکمیل شود. یا همه این آدم ها ایراد داشتن یا ... . . .
  • همکار سابق
  • آقا دوتا از مصحح های این هفته نامه هم رفتند خواستم بگم بدونی شب خوش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">