ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گروه تولید- رعایت صرفا قوانین داخلی به معنی قانونمند شدن حوزه Hosting (ارائه خدمات میزبانی سایت) نیست و باید قوانین بین المللی نیز مد نظر قرار گیرد.

عماد هنرپرور مدیریت پرشین اوربیت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود؛ خرده فروشی خدمات Host در کشور ما با قیمت پایین ارائه می شود با توجه به اینکه اتصال به اینترنت گران است.

وی اظهار داشت: کمتر حساس بودن و پایین بودن تجربه مهندسان ایرانی به ویژه در زمینه امنیت اطلاعات و رقابت بالا، باعث کیفیت پایین خدمات Hosting می شود.

وی تصریح کرد؛ ارائه دهندگان خدمات میزبانی سایت به دلیل رقابت بالا در این حوزه مجبور رند قیمت خدمات حوزه را کاهش دهند و به این سبب از کیفیت خود می کاهند.

هنر پرور افزود؛ فعالیت در زمینه میزبانی سایت کاری است که برخی شرکت ها زمان زیادی روی آن صرف نکرده و به همین سبب فعالیتشان غیرحرفه ای است.

مدیر سایت پرشین اوربیت گفت: ما در داخل کشور دیتا سنتر( مرکز داده ) حرفه ای نداریم و اغلب از دیتاسنترهای خارجی استفاده می کنیم.

  • ۸۴/۰۸/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">