ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

لطفاً به جای وعده عمل کنید

| يكشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۸۴، ۰۵:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - طرح "برچسب استاندارد " کارتهای اینترنتی در سراسر کشور اجرا می‌شود. این خبر امروز روی سایت ایرنا قرار گرفت. وعده ای قدیمی که مدت هاست ازسوی انجمن صنفی ISP ها مطرح می شود و تقریباً‌هر چند وقت یکبار هم به ملت یاد آوری می کنند که بله به زودی انجام می دهیم.

البته انجمن شرکت های انفورماتیک هم در این مورد مدتی است که وعده های متعددی داده است و باید دید کدام یک از این دو انجمن سریع تر برچسب ها را عرضه می کنند.

اما یک نکته دیگر در مورد انجمن صنفی ISP ها این که انجمن مربوطه از سال های دور (فکر می کنم قبل از انقلاب!) قرار بوده شرکت های زیر مجموعه خود را لطف کرده و رتبه بندی کنند تا این طوری قیمت شرکت "زیر پله رایانه" با شرکت "غول رایانه" یکی به کاربران انداخته نشود و محاسن دیگری که چون به سال ها قبل باز می گردد و چشم هایم ضعیف شده نمی توانم آن ها را به خاطر بیاورم. به هر حال دیگر تعجبی نمی کنم اگر سال آینده هم خبری با این عناوین بشنوم که " طرح "برچسب استاندارد " کارتهای اینترنتی در سراسر کشور اجرا می‌شود" یا " شرکت های ارایه کننده خدمات اینترنتی(ISP ها) به زودی رتبه بندی می شوند"

  • ۸۴/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">