ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مارادونا رو ول کنید

| دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ق.ظ | ۰ نظر

بچه که بودیم یه جوکی بود که می‌گفت یه روزی تیم ایران با آرژانتین مسابقه داشته و بازیگان افسانه‌ای مارادونا هم تو تیم آرژانتین حضور داشت. این مارادونا اعجوبه‌ای بود و سابقه دریبل زدن 8 نفر و گل زدن‌های عجیب و غریب زیاد داشت.

خلاصه همه می‌دونستن که یک لحظه از مارادونا غفلت بشه کار خودشو کرده. برای همین مربی تیم ایران چهار پنج نفر رو مامور کرده بوده که تا توپ میفته دست مارادونا سریع بریزن سرش و هر طور شده توپ رو ازش بگیرن. خلاصه همه چیز خوب پیش می‌رفته و تا توپ می‌رسید به مارادونا ده تا بازیکن می‌رفتن سراغش و حسابی مهارش کرده بودن و نیمه اول آرژانتین نتونست گل بزنه.

این وضعیت که خیلی تماشاچی‌ها و بازیکن‌ها ایرانی رو به وجد آورده بود تا جایی پیش می‌ره که تحت تاثیر هیجان بالای ورزشگاه و تشویق‌ها و دوربین‌ها، قولی که یکی از بازیکنای ایران بوده جوگیر می‌شه و توپ رو از وسط زمین اشتباهی می‌بره سمت دروازه ایران و یه گل به خودی خوشگل می‌زنه. مربی که فکر می‌کنه این کار تصادفی بوده قلی رو از زمین بیرون نمی‌یاره تا این که دوباره توپ می‌فته دست قلی و بازم جوگیر می‌شه یه گل به خودی دیگه هم می‌زنه.

آقا این اتفاق برای سومین بار که می‌فته مربی از کنار زمین داد می‌زنه مارادونا رو ول کنید همه مراقب قلی باشید!

از اون موقع به بعد این جوک "مارادونا رو ول کنید، قلی رو بچسبید" تبدیل می‌شه به یه جورایی ضرب المثل و در مواقعی به کار می‌ره که یکی برعکس بقیه کاری رو به ضرر تیم و مجموعه‌ای انجام می‌ده.

حالا این چه ربطی به ما داشت؟ واقعیت تو اخبار برخورد کردم به یه تیتری که برام جالب بود و نوشته بود، پارازیت معاون وزارت بهداشت روی اعصاب مردم!

ماجرا هم به شکل خلاصه اینه که یکی از معاونان وزیر بهداشت هر چند وقت یه بار میگه پارازیت ضرر داره و کلی هم اینور اونور تیتر می‌خوره و این کار رو تو سه سال اخیر اینقدر کرده که دیگه وزیر بهداشت گفت سه ساله به ایشون می‌گم اگه مدرکی داری بیار اما نمی‌یاره.

حالا وزیر بهداشت جای خودش، چندین و چند سازمان داخلی مسوول این کار از سازمان انرژی اتمی گرفته تا سازمان رگولاتوری هم هی دارن میگن بابا جان، پارازیت‌ها و امواج رادیویی مضر نیستن و هیچ‌ سند قطعی و سازمان جهانی هم این موضوع رو تایید نمی‌کنه، اما معاون مذکور ظاهرا دست بردارد نیست و ماجرای تیتر پارازیت معاون وزیر بهداشت روی اعصاب مردم هم به همین علت هست.

خلاصه اینجاست که میگن مارادونا رو ول کنید، قلی رو بچسبید.

عزت زیاد

آق فری

  • ۹۵/۱۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">