ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هنوز برنامه‌ای برای کاهش هزینه‌ی پیامک نداریم، البته این موضوع در شرکت مخابرات ایران در حال بررسی است اما فعلا به این جمع‌بندی نرسیده‌ایم که هزینه‌ی ارسال پیام کوتاه را کاهش دهیم.

وفا غفاریان - رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران - در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این مطلب درباره‌ی اینکه آیا شرکت مخابرات ایران درصدد است هزینه‌ی ارسال پیام کوتاه را کاهش دهد، اظهار کرد: اگر در شرکت مخابرات در هر زمینه‌ای احساس شود که باید کاهش هزینه داشته باشیم حتما این امر انجام خواهد شد و در زمینه‌ی پیام کوتاه نیز اگر این مساله امکان‌پذیر باشد به طور قطع این کار را انجام خواهیم داد.

غفاریان درباره‌ی وضعیت پیشنهاد افزایش تعرفه‌ی مکالمات تلفنی که پیش از این برای بررسی مجدد از سوی شورای اقتصاد به شرکت مخابرات ایران بازگردانده شده بود تصریح کرد: این طرح در شرکت مخابرات مجددا در حال بررسی است که به زودی طرح جدید به شورای اقتصاد ارسال خواهد شد.

رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران همچنین گفت: تا پایان هفته‌ی گذشته در حدود 2 میلیون و پانصد هزار سیم‌کارت در دفاتر خدمات ارتباطی ثبت‌نام شده است که از این تعداد 2 میلیون و صد هزار سیم کارت مربوط به سیم‌کارت‌های اعتباری و حدود 400 هزار سیم‌کارت دایمی است.

  • ۸۶/۰۶/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">