ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات در صدر شکایات کاربران است

| جمعه, ۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۰۳:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان رگولاتوری با اعلام آماری از وضعیت ثبت شکایت در سامانه 195، گفت: سهم شرکت مخابرات از این آمار در شش ماه اول سال 54 درصد بوده است.
به گزارش فارس، پیمان قره داغی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری، درخصوص شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵، اظهار کرد: از مجموع 103 هزار و 292 شکایت ثبت شده در سامانه 195 در نیم سال اول سال جاری، 56 هزار و 523 شکایت مربوط به شرکت مخابرات ایران است. این آمار نشان می‌دهد سهم شرکت مخابرات از شکایات مردمی سامانه 195، بیش از 54 درصد سهم شکایات ثبتی در شش ماهه اول سال 1402 است. 

وی استان‌های تهران، خراسان رضوی، خوزستان، اصفهان و مازندران را پنج استان‌ با بیشترین شکایات ثبت شده در شش ماهه اول سال جاری معرفی و در رابطه با موضوع شکایات پرتکرار بیان کرد: قطع ارتباط تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم تامین کابل سرقت شده، عدم جمع آوری سرویس و عدم آنتن‌دهی شبکه موبایل از جمله شکایات پرتکرار این سامانه هستند.

قره‌داغی با اشاره به نظارت مستمر کمیته حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر عملکرد اپراتورها افزود: پاسخگویی شبانه‌روزی به تماس مشترکان سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در مرکز تماس 195، تولید درخت دانش برای بالغ بر10 شکایات پر تکرار سامانه 195، جلوگیری از اعمال سلیقه و ایجاد وحدت رویه میان رگولاتوری و دارندگان پروانه حوزه ICT در رسیدگی و پاسخگویی به شکایات، پایش و نظارت بر نحوه رسیدگی به شکایات پاسخ داده شده در سامانه 195 از سوی مناطق نه‌گانه و اپراتورهای ثابت و سیار، از جمله اقدامات رگولاتوری است که باعث بهبود وضعیت رسیدگی به شکایات و ارتقای سطح رضایتمندی و صیانت از حقوق مشترکان شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">