ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: آیین نامه SLA (ارائه خدمات) یک و نیم سال پیش توسط شرکت ارتباطات زیرساخت با تعرفه‌های پیشنهادی تهیه شد و به سازمان رگلاتوری ارسال شد و رگلاتوری برای اینکه نظرات قسمت‌های دیگر را هم داشته باشد این آیین نامه را در اختیار شرکت مخابرات ایران گذاشت.

محمدباقر ظهوری فر در گفت و گو با فارس گفت:پس از این مرحله نزدیک به یک سال است که کمیته مشترکی متشکل از نماینده زیرساخت، شرکت مخابرات ایران و نماینده شرکت‌های استان در حال کار بر روی این آیین‌نامه هستند.

وی افزود: آن بخش از آیین نامه SLA که مربوط به زیرساخت بوده از دید ما تمام شده چرا که زیرساخت از طریق مشاوری که انتخاب کرده بود دستورالعمل‌های لازم را تهیه کرده است.

وی علت این تأخیر را بررسی بیشتر بر روی مکانیزم کار عنوان کرد و گفت: به هر حال مشترکی که قرار است ارائه خدمات داشته باشد در صورت ایجاد اختلال باید به یک مرکزی مراجعه کند که البته این موضوع نیز دارای پارامترهای مختلف است.

مدیرعامل شرکت زیرساخت گفت: نحوه منعقد کردن قرارداد SLA با مشترکان به صورتی باید باشد که مشترک با همان جایی که قرارداد دریافت سرویس امضا می‌کند طرف حساب باشد تا زودتر برای جبران خسارت به نتیجه برسد.

وی افزود: این موضوعات و تفکیک وظایفی که در شرکت مخابرات ایجاد شد موجب تأخیر در نهایی کردن آیین‌نامه SLA‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی مذاکراتی که در کمیته تدوین آیین نامه SLA داشته ایم درخواست شرکت زیرساخت این بوده که با مشترکان نهایی طرف حساب نشود و شرکت زیرساخت به موضوع پهنای باند و زیرساخت کشوری بپردازد که در این زمینه به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم.

ظهوری فر با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران متولی تدوین آیین‌نامه SLA است گفت: شرکت مخابرات باید هرچه سریعتر این آیین نامه را نهایی و به سازمان رگلاتوری ارسال کند.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی آیین نامه SLA‌نهایی می‌شود اظهار داشت: از آنجا که شرکت زیرساخت متولی تدوین این آیین نامه نیست نمی‌توان زمانی برای موضوع درنظر گرفت.

  • ۸۷/۰۴/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">