ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات مشکل مشترکان ADSL را برطرف می کند

| دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۸۹، ۰۳:۵۸ ب.ظ | ۲ نظر

تهران- مدیر کل نگهداری و پشتیبانی فنی دیتا شرکت مخابرات تهران در مورد نارضایتی کاربران خدمات اینترنت پرسرعت( ADSL ) گفت: شرکت مخابرات به تازگی وارد بازار فروش ADSL شده است و برنامه های جدی برای رفع مشکلات کاربران دارد.

' کامران کاظمی' روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به واگذاری بیش از 50 هزار پورت اینترنت پر سرعت(ADSL) از سوی شرکت مخابرات در سطح شهر تهران در هفت ماه گذشته، گفت: تعداد پورت های پر سرعت واگذاری شده تا پایان سال جاری به 170 تا 180 هزار پورت خواهد رسید.

وی افزود: شرکت مخابرات به تازگی فروش پهنای باند اینترنت و فروش اینترانت را آغاز کرده است و تجربه واگذاری ADSL توسط این شرکت به هفت تا هشت ماه می رسد و نقص هایی وجود دارد که در طول زمان شناسایی و برای رفع آنها برنامه ریزی می کنیم .

** مشترکان ADSL دانش فنی لازم را ندارند

کاظمی بخشی از مشکلات کاربران خدمات ADSL را ناشی از پایین بودن دانش فنی کاربران این خدمات عنوان کرد و گفت: طبیعی است که درصد زیادی از کاربران اینترنت و مشترکان ما دانش فنی لازم در زمینه اتصال به شبکه اینترنت را به دلیل جدید بودن این فناوری ندارند ،بنابراین بیشتر مشکلات مربوط به مرحله نصب و راه اندازی است.

وی افزود: برای حل مشکلات مربوط به نصب و اتصال به شبکه اینترنت ، شرکت مخابرات اقدام به تهیه 'راهنمای استفاده از سرویس ADSL ' و توزیع آن در بین مشترکان کرده است.

این مقام شرکت مخابرات به کاربران اینترنت پرسرعت توصیه کرد که قبل از اتصال به شبکه این کتاب راهنما را به دقت مطالعه کنند.

کاظمی در بخش دیگری از این گفت وگو اظهار داشت : نخستین شکایتی که مشترکان ADSL مطرح می کنند سرعت پایین و کندی اینترنت است ، ولی کاربران باید توجه داشته باشند که محدودیت سرعت اینترنت ( سرعت اینترنت برای منازل 128 کیلو بیت بر ثانیه تعیین شده ) به شرکت های ارایه کننده اینترنت پر سرعت مربوط نمی شود و تصمیم گیری در مورد ارتقای سرعت اینترنت و افزایش پهنای باند برای منازل بعهده مراجع دولتی است .

مدیرکل نگهداری و پشتیانی فنی دیتا شرکت مخابرات تهران در مورد پاسخگویی نامناسب سامانه 1899 به مشترکان بااشاره به اینکه این سامانه برای پاسخگویی به مشترکان ADSL راه اندازی شده است ، افزود: مشترکان می توانند هنگام تماس با سامانه 1899 مشکلات خود را بصورت پیغام تلفنی و یا ارتباط با کارشناسان مطرح کنند.

به گفته وی مشترکان علاقه زیادی به صحبت زنده با کارشناسان دارند ، که این موضوع در اکثر مواقع با توجه به امکان محدود امکان پذیر نیست.

کاظمی به کاربران ADSL توصیه کرد که هنگام تماس با سامانه 1899 ،از گزینه پیغام تلفنی استفاده کنند ، چرا که این پیغام ها قابل پیگیری از سوی مقامات بالاتر نیز هست ، در حالیکه گفت وگو با کارشناسان در جایی ثبت نمی شود و قابل پیگیری نیست.

وی همچنین افزود: در آینده نزدیک و با نصب تجهیزات مربوط به آزمایش ( تست ) خط مشترک ، بسیاری از مشکلات موجود کاربران ADSL رفع خواهد شد .

مدیرکل نگهداری و پشتیبانی فنی دیتا شرکت مخابرات تهران از ارایه سرویس نصب و راه اندازی ADSL در منزل مشترکان خبر داد و گفت: هنگام خرید خط ADSL چنانچه مشترک تمایل داشته باشد ، شرکت مخابرات می تواند با دریافت هزینه ، افرادی را برای نصب و راه اندازی به منزل اعزام کند .

  • ۸۹/۰۷/۲۶

نظرات  (۲)

شرکت مخابرات لازم نیست پورت واگذار کنه.مشکلات مهمتری هست که بپردازه بهش.تو سال یا مرگز دیتا مشکل داره یا محدودیت و... اگه این مشکلات رو اول و سریع تر حل کنن واجب تره.
با سلام کی بود کی بود تقصیر آستینم بود آقای کاظمی یک لحظه فکر کن شاید مردم اگر از شما فهمیده تر نباشند انازه شما بفهمند هرکسی که ارتباط اینترنتی اش برقرار باشد اندازه دامنه اش انتظار سرعت دارد اپیدمی قطعی همش تقصیر کار بران است وشما معصوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">