ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات همچنان درصدر نماد معاملاتی بورس

| شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۸۷، ۰۱:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

نماد شرکت مخابرات ایران که بیشترین بازدهی را در طول یک ماه گذشته در بورس اوراق بهادار تهران داشته است با بیش از 143 هزار دفعه بازدید، همچنان درصدر پربیننده ‌ترین نماد بورسی قرار دارد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از سنا، آمارها حاکی از بازدید 586 هزار دفعه‌ای کاربران اینترنتی بازار سهام از 10 نماد پربیننده هفته گذشته دارد که نماد شرکت مخابرات ایران با 143 هزار و 471 بار در رتبه نخست ایستاد.

شرکت های معدنی و صنعتی چادرملو با 67 هزار و 736 و فولاد مبارکه اصفهان با 64 هزار و 499 بازدیدکننده در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

براساس این فهرست، کاربران اینترنتی در هفته گذشته نماد سه شرکت معدنی و فلزی شامل معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد مبارکه اصفهان و فولاد خوزستان را بیش از 189 هزار دفعه بازدید کردند.

شرکت‌های مخابرات ایران، پتروشیمی خارک، سایپا، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، بانک پارسیان، سیمان کردستان و سرمایه‌گذاری غدیر با بیش از 397 هزار بار بازدید کننده در جمع 10 شرکت برتر بورس در هفته گذشته قرار گرفتند.

  • ۸۷/۰۶/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">