ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرانی که سابقه عملکردشان را باید به خاطر سپرد

| دوشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۲:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - نمیدانم این به خاطر انتخابات و جابجایی قدرت در کشور است یا چیز دیگر ولی حقیقت ماجرا این است که به نظر می رسد برخی از مسوولان در حوزه IT در برابر انواع انتقادات به نوعی واکسینه شده اند.

اگرچه شاید بتوان این موضوع را به شکل دیگری نیز تعبیر کرد و گفت مسوولان گوش شنوای خود را از دست داده اند و یا به علت تعدد شغلی کارهایی مهم تر از رسیدگی به مسایل IT دارند. در این مورد آخر نمونه های زیادی را میتوان یافت. مسوولانی که بیشتر سیاسی کار هستند تا آی تی من. این دسته از مسوولان را کمتر می توان در میان خبرنگاران حوزه IT و محافل مربوطه یافت و جالب تر آنکه معلوم نیست چه کسی به کم کاری و مشکلات موجود در دستگاه مربوطه رسیدگی خواهد کرد.

به هر حال رسالت مطبوعات امری تعریف شده و محدود است ولی آنچه می ماند سابقه ای تاریخی از دوران مسولیت این مدیران در صفحه جراید و حافظه روزنامه نگاران است. مدیرانی که در طول مسوولیت خود فقط حرف و شعار تحویل دادند و مسوولیت نقص در طرح های خود را نپذیرفتند. نام این مدیران و سوابقشان قطعاً در یادها خواهد ماند. این را هم بگویم که هنوز برای نقد و نام بردن از این دسته از مدیران کمی زود است و ایشان هنوز هم دارای مسوولیت بوده و باید نقد را به زمانی حدود چند هفته دیگر موکول کرد.

  • ۸۴/۰۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">