ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیران دو موبایلی

| دوشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۸۴، ۰۵:۱۸ ب.ظ | ۱ نظر

علی شمیرانی – یکی از شعارهای محوری دولت آقای احمدی نژاد پاسخگویی و شنیدن مشکلات و مسایل مردم است. در حوزه کاری خود ما یعنی فناوری اطلاعات نیز وزیر ارتباطات تاکید داشته که وی و مجموعه تحت مدیریتش مطابق با شعارهای دولت پاسخگو خواهند بود.

اما در وزارت ارتباطات مدیرانی وجود دارند با دوموبایل. یک موبایل برای مردم و یک موبایل برای مدیران بالاتر و احتمالاً استفاده های شخصی.

اما موبایل اول که بیشتر برای سر کار گذاشتن خبرنگاران است در 24 ساعت شبانه روز روی پیغام گیر است و در واقع مفهوم جمله "به صندوق صوتی خوش آمدید، پیام خود را بگذارید" در حقیقت این است که "شما به بن بست خورده اید پیام خود را بگذارید و منتظر باشید تا صبح دولتتان بدمد" .

موبایل دوم نیز به هیچ وجه در اختیار مردم و و نمایندگان افکار عمومی یعنی خبرنگاران قرار نگرفته و شماره آن فقط در اختیار مدیران بالاتر، خانواده و احتمالاً برخی از دوستان قرار دارد.

طی دو روز گذشته تلاش برای یافتن یکی از مدیران جهت پاسخ به یک سوال ناقابل بی نتیجه مانده و آقای دکتر... یا از صبح تا شب در جلسه هستند و یا در بیرون محل کار خود قرار دارند. جالب آن که به غیر از ایشان نیز هیچ فرد دیگری پاسخگوی مجموعه مربوطه نبوده و جالب تر آن که حتی مدیر روابط عمومی آن مجموعه هم که در چند قدمی ایشان قرار دارد نیز قادر به ارتباطی کمتر از 5 دقیقه برای یافتن پاسخ سوال مورد نظر نیست.

به راستی زمانی که نمی توان چنین مدیرانی را در زمان مقتضی پیدا کرد و هیچ فرد دیگری نیز جای ایشان صحبت نمی کند و بالاخره این که کاری هم از دست مدیر روابط عمومی ایشان برنمی آید و به ما می گوید اگر ایشان را دیدید سلام ما را هم برسانید، چه می توان کرد؟

جا دارد مدیران و مسوولان به این مهم توجه داشته باشند و بخشی کوچکی از زمان خود را به پاسخگویی به مردم اختصاص دهند.

  • ۸۴/۰۷/۱۸

نظرات  (۱)

  • هادی تقی زاده
  • بابا دمت گرم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">