ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل پست سرانجام تغییر کرد

| شنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۰۳:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات در حکمی محمود لیایی را به سمت مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

به گزارش وزارت ارتباطات، عیسی زارع پور با تقدیر از رمضانعلی سبحانی‌فر، در حکمی محمود لیایی را به سمت «معاون وزیر و رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

مأموریت ویژه محمود لیایی در این حکم، «تحول در پست و تحقق پست هوشمند با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین»، «ارتقای کیفیت خدمات و توسعه خدمات نوین پستی»، «ارتقا زیرساخت‌های شبکه پستی کشور و افزایش بهره‌وری شرکت پست»، «ارتقای سطح معیشت، منزلت و رضایت‌مندی کارکنان تلاشگر شرکت ملی پست»، «افزایش رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پستی» و «ارتقای جایگاه پست جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین‌المللی» عنوان شده است.

وی دارای مدرک دکتری مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شانگهای چین، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شهید بهشتی است و هم اکنون نیز محقق پسادکتری در رشته مدیریت کسب و کار در دانشگاه تربیت مدرس است.

لیایی بیش از ۲۶ سال سابقه مدیریت در سطوح مختلف را در کارنامه خود دارد.

«معاون وزیر صنعت و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات این وزارتخانه»، «مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «دبیر ستاد حمایت از تولید داخل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «نایب رئیس هیأت‌مدیره شرکت دولتی نیمه‌هادی عماد»، «نایب رئیس هیأت‌مدیره شرکت دولتی گسترش انفورماتیک ایران»، «مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنایع و معادن» و «مدیرکل دفتر صنایع فلزی، برق و فناوری اطلاعات وزارت صنایع و معادن» از جمله مهمترین مسئولیت‌های وی در سال‌های پیشین بوده است.

لیایی همچنین سابقه دو سال حضور داوطلبانه در هشت سال دفاع مقدس و مفتخر به عنوان جانبازی است.

  • ۰۰/۱۱/۱۶

شرکت پست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">