ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: با راه‌اندازی سامانه "روستا بازار" در کشور زمینه مناسب فروش بدون واسطه محصولات روستاییان فراهم شده تا به توسعه کسب و کار در این مناطق کمک شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی "محمود لیایی" در دیدار با "جواد قناعت" استاندار خراسان جنوبی در بیرجند افزود: طرح روستا بازار با کمک پست راه‌اندازی شد تا روستاییان بتوانند بدون واسطه محصولات خود را به دست مشتریان در اقصی نقاط کشور برسانند.

وی تصریح کرد: این طرح اگر به‌درستی اجرا شود کمک خوبی به روستاها خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: پست این امکان را فراهم کرده تا بسیاری از نیازهای جامعه را با کمترین هزینه‌ها پوشش دهد.

وی افزود: روستاییان در سامانه روستا بازار محصولات خود را معرفی می‌کنند و شبکه پست می‌تواند نقش لجستیکی در فروش و معرفی محصولات داشته باشد.

لیایی خاطرنشان کرد: استفاده از این سامانه به حذف واسطه‌ها و رونق کسب‌ و کارهای اینترنتی در روستاها منجر می‌شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات پستی در دفاتر ICT روستایی گفت: شرکت پست در راستای توسعه اشتغال در روستاها، کمک به جلوگیری از مهاجرت روستاییان و توسعه اشتغال روستایی در فروش تولیدات کالاهای بومی محلی، نسبت به احیا و توسعه دفاتر ICT روستایی اقدام کرده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: افزایش دفاتر ICT روستایی در توسعه تجارت الکترونیک در روستاها نقش بسزایی دارد.

استاندار خراسان جنوبی هم در این دیدار گفت: سامانه روستا بازار در راستای توسعه کسب و کار در روستاها است که باید اطلاع‌رسانی لازم درخصوص این طرح انجام شود.

جواد قناعت افزود: طرح ملی روستا بازار باید تبلیغ و اطلاع‌رسانی شود تا روستاییان پای کار بیایند.

وی ارائه خدمات نوین پستی در استان به‌ویژه توزیع محصولات کویر تایر را قابل تحسین برشمرد و گفت: زیرساخت‌های اینترنت و تلفن همراه در روستاها به‌ویژه شهرستان‌های مرزی استان ایجاد تا بسترها برای فروش راحت‌تر محصولات به‌صورت اینترنتی فراهم شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ضعف زیرساخت‌ها در این استان ادامه داد: آب، جاده و بهداشت از مهمترین اولویت‌های خراسان جنوبی است که در دست پیگیری قرار دارد.

همکاری در لجستیک پروژه‌های فروش اینترنتی از جمله زعفران قاینات توسط پست از موارد مطرح شده در این دیدار بود.

  • ۰۱/۰۴/۲۴

شرکت پست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">