ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیری با اسم مستعار

| چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۸۷، ۱۲:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی – در ایران و اصولا هر جای دنیا استفاده از اسم مستعار به دلایل مشخصی انجام می شود. مثلا شما می ترسید که با نوشتن اسم واقعی خود، زودتر دستگیر شوید!

یا آن که گاهی شما با موضوعی مخالف یا موافقید اما ترجیح می دهید از خود واقعیتان در این ماجرا مایه نگذارید که معلوم نشود شما چه موضعی در قبال موضوع مورد نظر دارید. گاهی هم پیش می آید که ترسی در کار نیست و موضوع مایه گذاشتن یا نگذاشتن از اسم خودتان نیست بلکه موضوع این است که شما دارید بر علیه کسی می نویسید که اتفاقا همکار نزدیک یا صنفی شماست.

خب خیلی ضایع می شود اگر با اسم خودتان مثلا پنبه همکارتان را بزنید. مدیر داستان ما نیز از جنس مورد آخر است. شنیده شده فردی در سازمان نظام صنفی رایانه ای که دست به قلم هم هست هر از چند گاهی برای

گرفتن حالی از کسی با اسم مستعار می نویسد.

من نمی توانم اینجا اسم این آقا را بیاورم ولی مسوول محترم در سازمان نظام صنفی بداند که او و آن اسم مستعارش در کل صنف و در میان روزنامه نگاران تابلو شده است . دوست عزیز شما لو رفته اید لذا تا اطلاع ثانوی یا ننویسید، یا جگر داشته و با اسم خودتان بنویسید و یا اسم مستعار دیگری برای خودتان انتخاب کنید.

  • ۸۷/۰۸/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">