ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل پست برکنار شد

| دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی حسین نعمتی را به عنوان معاون وزیر ، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در متن این حکم آمده است : با استناد به مواد (10و11) اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و پستی ، جناب عالی را به مدت 2 سال به سمت " معاون وزیر ، رئیس هیت مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با جدیت و تلاش و افر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و درجهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

ضمنا، از زحمات بی شائبه و تلاش های ارزشمند جناب آقای حسین مهری در بهبود کیفیت خدمات پستی ، بستر سازی برای پست هوشمند و ایجاد آمادگی برای رقابت ، تحول و تکامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی می گردد.

  • ۹۶/۰۸/۲۲

شرکت پست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">