ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مسایلی که بی پاسخ ماند

| يكشنبه, ۱ خرداد ۱۳۸۴، ۰۶:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - آقای سپهری‌راد دبیر شورای عالی انفورماتیک در نشست تاریخی خود خبرنگاران را دعوت کرد تا تمام اطلاعات و متنی را که استاندار تهران در جلسه انتخابات نظام صنفی رایانه‌یی عنوان کرد بازگویی کند. البته این اقدام سپهری‌راد را که تقریبا با مطبوعات میانه‌ای ندارد را می‌توان نوعی اقدام در جهت تلطیف موضوع اعتراضات به اقدام وی در جریان برگزاری انتخابات نظام صنفی دانست.

این حرف‌ها هیچ کدام نو نبود. چیزی که سوال معترضان به آقای سپهری‌راد بود و وی در این مصاحبه اصلا به آنها پاسخ نداد دو مورد بود.

اول اینکه جلسه از نظر معترضان به حد نصاب نرسیده بود ولی وی معتقد بود که رسیده و دوم این که به عنوان یک مقام دولتی و همچون سایر دولتی‌ها که پس از آغاز برنامه جلسه را ترک کردند وی این کار را نکرد و حتی بالای تریبون نیز رفت و به اظهار نظر پرداخت که این اقدام وی اوج اعتراضات را به همراه داشت.
سپهری‌راد به این پرسش نیز پاسخ نداد که چرا برای امور دبیرخانه‌ای کار از همه کمک گرفته نشد؟ به هر حال به نظر می‌رسد این اقدام آقای سپهری راد که پس از چندین سال تکیه زدن به صندلی دبیر شورای عالی انفورماتیک خبرنگاران را فرا می‌خواند به نوعی دفاع از خود محسوب می شود چرا که پیش از این اعلام شده بود معترضان قصد شکایت از وی را دارند و تا آنجا که من می‌دانم وی به اعتراضاتی که در بیرون جلسه انتخابات نظام صنفی و با حضور معترضان مطرح شد اصلا پاسخ نداد.»

  • ۸۴/۰۳/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">