ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مستندسازی طرح تکفا 1 متوقف شده است

| سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۸۴، ۰۳:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

مستندسازی طرح تکفا 1 که قرار بود در قالب یک کتاب در نشست ملی انفورماتیک ارایه شود متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری شهر، پیش از این «خسرو سلجوقی» معاون فنی دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که بخشی از این مستندات گردآوری شده و کار مستندسازی خروجی‌های طرح تکفا دستگاه‌های مختلف آغاز شده است.

اما بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده ادامه کار مستندسازی طرح تکفا 1 در معاونت امور کمیسیون‌های دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی متوقف شده است.

یک مقام آگاه نیز در این خصوص گفت: کار مستندسازی مرحله اول طرح توسعه و کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات چندی پیش و توسط یک شرکت خصوصی آغاز شد ولی در حال حاضر و به علت مسایل مالی کار متوقف شده است.

بر این اساس تماس‌های خبرنگار ما برای کسب اطلاعات بیشتر از معاون امور کمیسیون‌های شورای عالی اطلاع‌رسانی بی‌نتیجه مانده و مسوولان این معاونت از پاسخگویی امتناع کردند.

بر اساس این گزارش در مستندسازی مرحله اول طرح تکفا قراراست شامل موافقت‌نامه‌های مبادله شده میان دستگاه‌های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پروژه‌های در دست اجرایی دستگاه‌های اجرایی، میزان پیشرفت آنها و مواردی از این دست باشد.

  • ۸۴/۰۳/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">