ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشتری‌نداری به سبک یک تاکسی‌یاب

| يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

من هفته قبل متوجه یه موضوعی شدم که باعث شد چند تا از مویرگ‌های مغزم دچار تورم شدید بشه که خب حتما می‌دونید که خطرناکه حسن.

می‌خام رازی رو که بهش تازه هفته پیش پی بردم باهاتون در میون بذارم. اون راز اینه که شما می‌تونید خودتون به خودتون یه مجوز کسب و کار بدین، بعد خودتون برای خودتون قانون وضع کنید و بعد شروع کنید به پول درآوردن.

والا شوخی نمی‌کنم. الان توضیح می‌دم و باور کنید این مطلب کاملا جدی هست.

بذارید صاف برم سر اصل موضوع. هفته قبل فهمیدم که بعضی از این کسب‌وکارهای اینترنتی و در راس اونا تاکسی‌های اینترنتی، نه تنها خودشون یه مجوز خاص برای خودشون درست کردن، بلکه توش یه سری قوانین صنفی هم وضع کردن که به خودشون اختیارات نامحدود می‌ده و در واقع از هفت دولت آزادشون می‌کنه.

طرف رفته یه تاکسی اینترنتی درست کرده بعد توش قانون گذاشته، بدینوسیله من قانون تعیین می‌کنم که به موجب آن من هیچ مسوولیتی در قبال هر اتفاقی که برای شما میفته ندارم. من یک حکومت خودمختار هستم که نه مسوولیتی دارم، نه دادگاهی.

من فقط مسوول پول درآوردن هستم. پس اگر یکی از راننده‌هایی که از گوشه خیابون برای شما جذب کردیم، قاتل و جانی از کار دراومد، هیچ مسوولیتی متوجه من نیست. پول من رو بدین، همدیگرو تیکه پاره هم که کردین برید مشکلتون رو با مراجع قضایی که از قبل و خارج از حکومت خودمختار ما وجود دارند، حل کنید.

ما اینجا با پول شما کار داریم نه با چیز دیگه. پس مشتری گرامی اگه این دفعه یه ماشین سفارش دادی، خودت باید از قیافه طرف بتونی تشخیص بدی که طرف واقعا راننده هست یا قصد جان و مال شما رو کرده. اگه خوشت نیومد می‌تونی کنسل کنی و یکی دیگه سفارش بدی که خب بازم باید تصمیم بگیری و تشخیص بدی کاری به کارت ممکنه داشته باشه یا نه؟

اگرم به هر حال قیافه یکی به دلت نشست و احساس کردی قصد جونت رو نداره، خب سفارشت رو می‌دی، پول ما رو اخ می‌کنی و بعد وصیتت رو می‌نویسی و مسوولیت جان و مالت رو خودت به عهده می‌گیری.

راستی ما یک خدمت مناسب دیگه هم برای شما مشتریان عزیز و گرامی در نظر گرفتیم. و اون این هست که در پایان سفر اگر زنده موندی و مشکلی برات پیش نیومد، می‌تونی به راننده مورد نظر یه نمره‌ای بدی. چون ما به مشتری مداری اهمیت زیادی می‌دیم و اگه راننده‌ای نمره بدی بگیره، اخراجش می‌کنیم و بعد با یک نام جدید وارد سیستم می‌کنیم تا اون اسم قبلی باعث تکدر خاطر شما مشتری گرامی و از پا افتادن کسب‌وکار ما نشه.

ما عاشق مشتری‌هامون هستیم. تقدیم با عشق، تاکسی‌یاب اینترنتی مشتری‌مدار!

عزت زیاد

آق فری

(منبع:عصرارتباط)

  • ۹۶/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">