ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشهد به عنوان اولین شهر الکترونیکی از طرف وزارت کشور برگزیده شده است.

به گزارش خبرگزاری شهر ؛ سید هاشم بنی هاشمی شهردار مشهد با بیان این مطلب افزود: یکی از مشکلات مهم شهروندان در خدمت شهری بحث مراجعات و بازدیدها بوده که با اجرای سیستم یکپارچه شهر الکترونیکی توانسته ایم فرآیند این کارها را از 13 مرحله به یک مرحله کاهش دهیم.

وی در خصوص نمایشگاه السیت گفت: نمایشگاه شهر الکترونیکی برای دومین بار در مشهد از 9 تا 13 آذرماه برگزار می گردد.

بنی هاشمی خاطر نشان کرد؛ نمایشگاه السیت به عنوان بستر تعامل بخش خصوصی و دولتی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات امسال قوی تر و بهتر از سال قبل برگزار خواهد شد.

کارگر رییس ستاد برگزاری السیت نیز در این خصوص گفت: شهر مشهد به عنوان شهر آزمایشی برای سامانه های شهری انتخاب شده است و پس از الکامپ السیت دومین نمایشگاهی است که درحوزه فناوری اطلاعات مجوز گرفته و به صورت تخصصی به مقوله فناوری اطلاعات نرم افزار و شهر الکترونیکی می پردازد.

وی افزود: فراهم آوردن زمینه فعالیت برای فعالان عرصهIT آشنایی با دستاوردهای خدمات شهری در زمینه فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری در زمینه نیازهای خدمات شهر الکترونیکی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

  • ۸۴/۰۸/۱۱

نظرات  (۱)

بنده به عنوان شاهد زنده عرض کنم که... کارهای اجرا شده تا کنون اصلا قابل توجه نیست و پروژه های تحقیقاتی صورت گرفته بیشتر جنبه از سرواکمی داشته... اگر شک دارید خودتان پیگیری نمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">