ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معرفی دستگاه برتر دولتی در الکامپ

| يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۸۹، ۰۵:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

دستگاه برتر دولتی در حوزه ارائه خدمات و جذب مخاطب در پایان برگزاری الکامپ معرفی و تقدیر خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری بخش دولتی الکامپ، علی رضی، رئیس امور توسعه دولت الکترونیک معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور طی جلسه‌ای که به منظور هماهنگی امور اجرایی سالن دولت الکترونیک با حضور کلیه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، خبر از حضور 31 دستگاه دولتی در نمایشگاه الکامپ داد.

وی با اشاره به همکاری تنگاتنگ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی در برپایی سالن دولت الکترونیک، پیشنهاد نام‌گذاری روزهای برگزاری نمایشگاه را داد و بیان داشت: در 4 روز برگزاری الکامپ، محورهای فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی، توسعه محتوای الکترونیکی و کاربردهای فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی و توسعه خدمات الکترونیک_زندگی بهتر شهروندان پیشنهاد شده است که هرکدام از دستگاه‌ها متولی برنامه‌های خاص آن روز شوند.

وی برنامه‌های سالن دولت الکترونیک را در قالب برنامه‌های عمومی مانند نام‌گذاری ایام نمایشگاه، برنامه‌های اختصاصی مانند برگزاری سمینار و نشست و برنامه‌های جانبی مانند برگزاری مسابقات و نظرسنجی پیامکی ذکر کرد.

وی خبر از تمهیدات لازم برای دعوت از مقامات و مسولان ذی‌ربط برای بازدید از نمایشگاه داد.

در ادامه مهندس رو‌ح‌الله سجادی، دبیر ستاد برگزاری بخش دولتی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، مسئولیت این دبیرخانه را در برگزاری سالن دولت به نوعی سابقه شورا در برگزاری الکامپ نهم و دهم دانست که در این دوره با همکاری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور عهده‌دار این موضوع شده است.

وی با اشاره به محدودیت زمانی 25 روزه تا قبل از برگزاری، تشکیل ستاد اجرایی در دبیرخانه، اطلاع‌رسانی و ابلاغ به کلیه دستگاه‌ها، عملیات ثبت‌نام و شناسایی دستگاه‌های مرتبط با حوزه کاری نمایشگاه و امور مربوط به تخصیص غرفه و امکانات لازم را از فعالیت های انجام شده تاکنون دانست و گفت: سالن 40 که به سالن دولت الکترونیک اختصاص یافته است، در موقعیت مناسب نمایشگاهی قرار دارد و در کنار این موضوع دستگاه‌ها باید توجه لازم را در ارائه خدماتی که موجب جذب مخاطب عام می‌شود، داشته باشند.

  • ۸۹/۰۸/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">