ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون توسعه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی وزیر بازرگانی گفت: ‌مقدمات اصلاح نظام خرید تضمینی برمبنای بورس و امضای الکترونیک از سوی وزارت بازرگانی فراهم شده است.

به گزارش ایرنا،‌ '‌محمدصادق مفتح'‌ در مراسم امضای تفاهمنامه دفتر گواهی ثبت نام گواهی الکترونیک که با حضور وزرای بازرگانی و اقتصاد برگزار شد، ‌اظهار داشت: با اپراتور سوم درحال مذاکره هستیم و قرار است زیرساخت های لازم فراهم شود.

معاون وزیر بازرگانی معتقد است با اصلاح نظام خرید تضمینی برمبنای بورس نظام حمایتی از محصولات کشاورزی صورت می‌گیرد و امید می‌رود با ایجاد زیرساخت‌ها در آینده‌ی نه چندان دور در بازار بورس مردم به حق خود برسند.

مفتح با تصریح بر اینکه بازار بورس بعنوان یکی از بزرگترین بازارهایی است که بیشترین معاملات آن به صورت فشرده انجام می‌شود، این سازمان را ‌از اهداف اولیه وزارت بازرگانی برای توسعه تجارت الکترونیک دانست.

معاون وزیر بازرگانی افزود:‌ در زمان حاضر رتبه ایران در حوزه‌ی تجارت الکترونیک در منطقه و جهان چندان مناسب نیست درحالی که کشورمان استحقاق جایگاه بالاتری را دارد.

وی در پایان از امضای الکترونیک بعنوان حلقه‌ی مهم در توسعه تجارت الکترونیک در بازار بورس نام برد و بر اهمیت آن تاکید کرد.

  • ۸۹/۰۶/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">