ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری ملاک عمل رگولاتوری در خصوص سقف جذب مشترک اپراتورهای تلفن همراه را سیمکارت‌های فعال در شبکه دانست.

حسن رضوانی در گفتگو با موبنا اظهار داشت : مدیران اپراتورها در مورد سقف مشترکان معتقد بودند باید رگولاتوری سیمکارت‌های فعال در شبکه را ملاک عمل قرار دهد که پس از مذاکره با واحدهای مرتبط تصمیم بر این شد تا سقف تعداد مشترکان در پروانه، بر اساس مشترکان فعال در شبکه محاسبه شود.

وی در پاسخ به این ادعای مدیرعامل اپراتور دوم مبنی بر اینکه در پروانه ایرانسل سقفی برای ارایه سیمکارت وجود ندارد، گفت: این موضوع در واحد نظارت رگولاتوری بررسی شده و نتایج بررسی مفاد پروانه اپراتور نشان می‌دهد که این اپراتور می‌تواند تا سقف 15 میلیون و 800 هزار مشترک جذب کند.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات گفت: البته در این زمینه کمیسیون تنظیم مقررات حرف آخر را می‌زند و ما هم نتایج بررسی‌های خود را به کمیسیون ارایه داده‌ایم تا نظر نهایی خود را اعلام کنند.

  • ۸۹/۰۸/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">