ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ممنوعیت ثبت قیمت املاک در سایت های اینترنتی

| يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج گفت: ممنوعیت ثبت قیمت املاک که ممنوع اعلام شده بود اگر موجب کاهش قیمت نشود حداقل موجب بحران نیز نمی شود.

محمد قمی، رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج گفت: اعلام قیمت املاک در سایت های اینترنتی که پیش تر ممنوع شده بود، تنها موجب ایجاد بحران در بازار، افزایش قیمت و تعیین قیمت های سلیقه ای و غیرواقعی می شود بنابراین باید از این امر جلوگیری شود.
رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج مطرح کرد: در گذشته افراد بر اساس سلیقه خود در این سایت ها اعلام قیمت می کردند و با مشاهده قیمت یک ملک تصور می کردند که ملک خودشان چند برابر این ملک می ارزد بنابراین قیمتی مطابق تصور و سلیقه خود اعلام می کردند.
وی بیان کرد: چنانچه این ممنوعیت ثبت قیمت موجب کاهش قیمت نشود اما حداقل موجب ایجاد بحران و جو روانی منفی در مردم نیز نمی شود؛ باید مدتی از این طرح بگذرد تا نتیجه آن مشخص شود زیرا اکنون بازار در رکود است و باید تا پایان ماه رمضان و فصل تابستان که فصل خرید و فروش ملک است صبر کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">