ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ممنوعیت نصب BTS در واحدهای آموزشی

| دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۸۵، ۰۵:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

بخش کارشناسی سلامت و تندرستی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: نصب هر گونه آنتن مخابراتی در واحدهای آموزشی ممنوع است.

به گزارش فارس، بخش کارشناسی سلامت و تندرستی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران بر اساس استعلام به عمل آمده از دفتر مدیر کل سلامت محیط و کار وزارت بهداشت نصب آنتن های مخابراتی در مراکز آموزشی را ممنوع اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، خطرات ناشی از احتمال سقوط دکل و آنتن یکی از دلایل ممنوعیت نصب هرگونه آنتن مخابراتی است زیرا از نظر مقاومت مصالح و استحکام سازه، نصب یک دکل و متعلقات آن با چند متر ارتفاع، در مواقع تکان‌های طبیعی و یا مصنوعی در ساختمان می‌تواند گشتاور نیز قابل توجــهی را ایجــاد کند که در آن صورت احتــمال آســیب به سازه و سقوط دکل منتفی نیست.

طبق این گزارش، خطرات ناشی از حوادث مرتبط با تخلیه الکتریکی ولتاژهای بالای موجود در آسمان در مواقع رعد و برق نیز از دلایل ممنوعیت نصب هر گونه آنتن مخابراتی در واحدهای آموزشی است.

  • ۸۵/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">