ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مناظره یا منازره

| شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

یعنی من به این نتیجه رسیدم که در کنار "کودک‌درون" کم نیستند ایرانی‌های که دارای یک چیزی به نام "سیاستمدار درون" هم هستن.

البته بخشی از این دوستان که دارای شهامت بیشتری بودن و "سیاستمداردرونشون" یه مقدار بیش‌فعال‌تر از سایرین بود، حتی تا وزارت کشور برای ثبت نام هم رفتن که خب اونجا بود که فهمیدن شادابی و سرزندگی "سیاستمدار درون" به تنهایی برای رییس جمهور شدن کافی نیست، همونطور که کسایی که کودک درونشون بیش‌فعال هست دلیلی نمیشه که تو مهدکودک راهشون بدن و بتونن روی سرسره بچه‌ها سوار بشن. اصلا جا نمی‌شن اونجا و به زور هم جا بشن نمی‌تونن سر بخورن و احتمال شکستن سرسره هم بسیار بالاست.

خلاصه هر کاری راهی داره و باید قابلیت‌ها و اندام مناسب با اون کار رو داشت. حالا از اون تعدادی که پاشدن رفتن ثبت‌نام انتخابات و عکس‌هاشون بیشتر از برخی کاندیداها تو اینترنت دست به دست شد که بگذریم، یه عده هستن که اگرچه نرفتن ثبت نام ولی فضای مجازی رو کشتن با حرفا و اظهاراتشون.

از کانال‌های آشپزی گرفته تا کانال "اینو نبینی از دستت رفته" همه جا پر شده از نظرات مشعشع اونایی که سیاستمدار درونشون این روزها حسابی به غلیان افتاده. طرف جوری نظر میده که حتی ارسطو و فیثاغورس و انیشتین هم اونقدر به نظراتی که می‌دادن مطمئن نبودن.

یعنی یه وقتایی آدم میگه خدا رو شکر این فضای مجازی اومد وگرنه بعضیا اگه این بحثا رو تو خیابان می‌کردن، اگه تعداد زیادی کشته نمی‌دادیم، قطع عضو و ضرب و جرح رو شاخش بود.

از یه طرف بعضیا می‌گن اگه ما نبودیم الان طلوع و غروب خورشید و ماه دچار اختلال می‌شد و کره زمین یا از سرما یخ می‌زد یا می‌سوخت و شما اگه دقت کنی چند وقتی هست که طلوع خورشید منظم‌شده و خبر از نوسان‌های سال‌های قبل نیست.

از اونطرف بعضیا میگن آقا این حرفا چیه؟ پس چی شد؟ مگه قرار نبود اقتصاد ما از آمریکا جلو بیفته و به جای دلار، ریال ارز رایج جهانی بشه؟

یعنی شما ببینید با این سطح از اختلاف نظر اگه این جماعت تو خیابون بحث می‌کردن کار به کجا می‌رسید.

خلاصه این که تو بعضی جاهای فضای مجازی این روزها به جای "مناظره منطقی" میان اونایی که سیاست‌مدار درونشون بالا زده و اتفاقا نه سر پیاز هستن نه ته پیاز، شاهد نوعی "منازره غیر منطقی" هستیم که اصلا هم کار خوبی نیست.

تموم شه این انتخابات راحت شیم بریم سر کار و زندگمیون. اه، مرسی.

عزت زیاد

آق فری

(منبع:عصرارتباط)

  • ۹۶/۰۲/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">